شناسهٔ خبر: 37872788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف محموله‌های تخم‌مرغ فاسد و سیگار قاچاق در آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از توقیف سه هزار کیلوگرم تخم‌مرغ فاسد و ۳۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد نمازی روز دوشنبه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا - اردبیل، امروز در بازرسی از یک دستگاه نیسان، تخم مرغ ها را کشف و در این رابطه یک متخلف ۳۳ ساله را دستگیر و به دادگاه معرفی کردند.

وی افزود: تخم مرغ ها که به دلیل بسته بندی و حمل غیربهداشتی فاسد شده بود، به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد و مردم در خرید فرآورده های دامی، به تاریخ تولید و انقضای آن دقت و در صورت امکان از تخم مرغ های دارای نشان و بسته بندی استفاده کنند.

نمازی ادامه داد: ماموران انتظامی آستارا، محموله سیگار خارجی قاچاق را روز گذشته از دو واحد صنفی در این شهرستان کشف و قاچاقچیان ۲۰ و ۵۵ ساله آن را به مراجع قضایی معرفی کردند. 

وی افزود: ارزش سیگارها حدود ۴۰۰ میلیون ریال است و نظارت بر واحدهای صنفی در شهر آستارا و خودروها در ایستگاه بازرسی محور آستارا - اردبیل، در راستای مبارزه با قاچاق تشدید شده است. 

وی اظهار کرد: پلیس با تمام توان، با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند و شهروندان و گردشگران، با گزارش تحرکات مشکوک به قاچاق، در تثبیت امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است. 

نظر شما