شناسهٔ خبر: 37871846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در آستانه مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا؛

روایت AFC از بازگشت مشهور ذوب‌آهن و رویای غول‌ تهرانی و تازه‌وارد مشهدی

تهران- ایرنا- تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) در آستانه برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان در ۲ گزارش مجزا، ضمن اشاره به دیدارهای استقلال و شهرخودرو مقابل حریفان خود، از کامبک ذوب‌آهن مقابل الغرافه در فصل گذشته این رقابت‌ها به عنوان یکی از بازگشت‌های خاطره‌انگیز یاد کرد.

صاحب‌خبر -

در یکی از گزارش‌های ای‌اف‌سی در مورد بازگشت خاطره‌انگیز ذوب مقابل الغرافه نوشت: الغرافه میزبان توسط «احمد علاءالدین» در اواسط نیمه نخست گل اول بازی را به ثمر رساند و سپس همین بازیکن «مهدی طارمی» هم تیمی ایرانی سابق خود را صاحب توپ کرد تا اختلاف به ۲ گل برسد اما صحبت‌های «علیرضا منصوریان» در بین ۲ نیمه ذوبی‌ها را برانگیخت و تنها ۲ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم «کریستن اوساگونا» اختلاف را به حداقل رساند و سپس «امیرارسلان مطهری» در دقیقه ۶۳ بازی را به تساوی کشاند و در فاصله ۱۱ دقیقه تا پایان بازی، «محمد نژادمهدی» با ضربه‌ای نیمه والی بازگشت معروف ورزشگاه الغرافه را تکمیل کرد.

و اما در گزارش دوم آمده است:

شهرخودرو - السیلیه

در یکی از نبردهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که نسبت به سایر دیدارها هیجان انگیزتر است، السیلیه قطر به مصاف شهر خودرو ایران می‌رود و برنده این نبرد نخستین حضور خود را در مرحله گروهی این تورنمنت معتبر قاره کهن تجربه خواهد کرد.

السیلیه سال گذشته در لیگ ستارگان قطر سوم شد تا با نخستین تجربه لیگ قهرمانان خود تنها یک ۹۰ دقیقه فاصله داشته باشد؛ آنها در ترکیب خود از «کریم انصاری فرد» ستاره ایرانی بهره می‌برند.

در سوی دیگر، شهرخودرو سال گذشته لیگ برتر را در رتبه چهارم به پایان رساند و در نخستین دیدار خود پیش از رسیدن به مرحله نهایی پلی‌آف با نتیجه ۲ بر یک از سد الرفاع بحرین گذشت.

استقلال – الریان

غول‌های ایران پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل الکویت در مرحله دوم پلی‌آف، حالا برای رسیدن به مرحله گروهی باید الریان را در خانه یعنی دوحه از پیش رو بردارد.

این در حالی است که الریان با وجود اینکه تاکنون هرگز موفق نشده از مرحله گروهی فراتر رود،  دهمین حضور خود را در این تورنمنت هدف گرفته است.

این ۲ تیم سال ۲۰۱۸ در مرحله گروهی با یکدیگر مواجه شدند و دیدار رفت در دوحه با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید و استقلال دیدار برگشت را در تهران با نتیجه ۲ بر صفر برد و راهی مرحله بعد شد.

نظر شما