شناسهٔ خبر: 37871687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر توزیع برق مهدیشهر:

۸ پروژه عمرانی برق‌رسانی در مهدیشهر افتتاح می‌شود

حسین حافظی گفت: هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر امسال در شهرستان مهدیشهر افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی با حجم ریالی ۱۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال در شهرستان مهدیشهر افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: ظرفیت‌سازی برای پذیرش اشتراک‌های جدید، تغذیه برق متقاضیان و مشترکان، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهسازی خطوط برق‌رسانی، ازجمله اهداف اجرای این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با اشاره به این‌که سه پروژه بهینه‌سازی چهار هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشـار متوسط هـوایی منـاطق چهل تن و طالب‌آباد، روستای فولادمحله و بلوار آیت‌الله مؤمنی به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال افتتاح می‌شود، گفت: دو پروژه احداث دو هزار و ۷۳۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب چهار ایستگاه هوایی توزیع برق برای تأمین برق مشترکان جدید با اعتبار چهار میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر سال جاری هستند.

حافظی اضافه کرد: پروژه تبدیل ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار خیابان‌های شهید جاویدپور، مازندران و مرغک شهر شهمیرزاد با هزینه ۴۱۸ میلیون ریال، پروژه توسعه یک‌هزار و ۱۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار طبرستان، ورودی روستا‌های فولادمحله و رودبارک به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و پروژه تأمین روشنایی معابر بلوار امام خمینی (ره) شهمیرزاد با اعتبار ۸۱۲ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که در چهل و یکمین سالگی بهار انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

او به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه صنعت توزیع برق مهدیشهر اشاره کرد و افزود: درحالی‌که قبل از انقلاب، این شهرستان دارای ۷۳ کیلومتر شبکه هوائی و زمینی توزیع برق بوده، بعد از انقلاب تاکنون ۷۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: وضع نصب پست‌های توزیع برق مربوط به قبل از سال ۵۷، ۳۳ دستگاه بوده و عملکرد پس از انقلاب، نصب ۴۹۴ ایستگاه توزیع برق است و قبل از انقلاب یک انشعاب برق چاه آب کشاورزی وجود داشته و بعد از پیروزی انقلاب تا به حال ۱۳۲ اشتراک در این شهرستان برقرار شد.

انتهای پیام / ر

نظر شما