شناسهٔ خبر: 37871683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) در پرند برگزار شد

مراسم سوگواری به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(ع) و یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در حسینیه دفتر امام جمعه شهر پرند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(ع) و یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در حسینیه دفتر امام جمعه شهر پرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پاشاکی امام جمعه پرند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: با تعظیم شعائر و برگزاری این‌گونه مراسم‌ها باید سیره و سنت ائمه اطهار(ع) به‌ویژه سبک زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(ع) را در خانواده‌ها و جامعه ترویج کرد.

وی سپس با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(ع) بیان کرد: از تمامی هیئات مذهبی، مؤسسات فرهنگی، مسئولان و مردم شهر پرند دعوت می‌کنم تا در مراسم دسته‌های عزاداری روز چهارشنبه که از ساعت 15 از مقابل دفتر امام جمعه به سمت مسجد جامع امام علی(ع) برگزار می‌شود حضور چشمگیر و پرشوری داشته باشند.

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) و یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراسم سوگواری و عزاداری به مدت 3 روز از روز یکشنبه تا سه‌شنبه شب شهادت حضرت زهرا(ع) با حضور مسئولان و مردم ولایی شهر پرند با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی و مداحی و ذکر مصیبت ذاکرین اهل بیت(ع) توسط جلیل‌زاده و احمدی در حسینیه دفتر امام جمعه برپا می‌شود.

انتهای پیام/220/ح

نظر شما