شناسهٔ خبر: 37871419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

توسط سپاه شهرستان بوشهر:

توزیع ۱۴۰۰ بسته حمایتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: ۱۴۰۰ بسته حمایتی توسط سپاه شهرستان بوشهر در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ امید بازدار بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی است که تحویل آن عزیزان داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: توزیع اقلام مابین مردم ۱۴ روستای زرآباد، ویزیت رایگان و ارزیابی میزان آسیب وارده به روستاها که با همکاری گروه جهادی امام رضایی‌ها از اهم فعالیت‌های سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از جمله فعالیت‌های سپاه شهرستان بوشهر در این منطقه است.

بازدار ضمن تشکر از کسانی که در این حرکت جهادی سپاه را یاری کرده‌اند، تأکید کرد: این اقلام اهدایی، توسط مردم، بسیجیان، شهردار منطقه ۲ بهمنی، حراست شرکت عمران عالی‌شهر، حراست شرکت نفت بوشهر، مدیریت معدن شیرینه، مدیریت شرکت بسته‌بندی تنگسیر، سرکار خانم دشمن‌زیاری و خواهر صفری تهیه‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان سرلوحه برنامه‌های سپاه است، اظهار داشت: سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را وظیفه خود می‌داند.

بازدار اضافه کرد: با وقوع سیل سپاه شهرستان بوشهر سعی کرده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تنها گره کوچکی از مشکلات مردم این استان را برطرف کند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴۰۰ خانوار در روستاهای شهر زرآباد که دچار خسارت شده شناسایی و در همین هفته بسته حمایتی که شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی است تحویل آن عزیزان داده خواهد شد.

بازدار بیان داشت: فعلاً ۳۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی و همچنین ۴۳۰ گونی برنج توسط گروه جهادی شهید احمدی جوان به استعداد ۲۳ نفر با همکاری گروه جهادی امام رضایی‌ها در بین مردم سیل‌زده روستاهای شهر زرآباد توزیع کرده‌اند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق سفارش برخی از خیرین چند بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و اسباب‌بازی نیز تهیه‌کرده و در روستای چراغ‌آباد از توابع شهر زرآباد توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما