شناسهٔ خبر: 37871356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصویب کلیات یک طرح ضد آمریکایی در کمیسیون قضایی مجلس

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در قبال اتباع ایرانی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات حقوق بشری آمریکا علیه اتباع ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید و جزئیات این طرح نیز برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون موضوع تمدید قانون آزمایشی شورای حل اختلاف را مورد بررسی قرار دادند و طبق مصوبه اعضای این کمیسیون این قانون به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در جلسه امروز طرح اصلاح الحاق یک ماده به قانون اعتبار اسناد رسمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نوروزی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی اگر به آسیب‌دیدگان از زلزله و سیل زمین تقدیم کرده‌اند ظرف 2 سال مؤظف هستند که آنها را به جهت صدور سند به سازمان ثبت معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما