شناسهٔ خبر: 37871299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

اقدامات جزیره‌ای مانع رونق تولید است/لزوم مقابله هوشمندانه با جنگ اقتصادی دشمن

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد جزیره ای از موانع رونق تولید است، گفت: در جنگ اقتصادی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس باید هوشمندانه عمل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» امروز (7 بهمن) در نشست با جمعی از تولیدکنندگان استان اظهار کرد: در حال حاضر علی رغم همه مشکلات، اما همچنان چرخ تولید و اشتغال به واسطه تلاش تولیدکنندگان در خراسان جنوبی می‌چرخد.

 


رئیس‌ کل دادگستری خراسان‌ جنوبی با اشاره به پیشرفت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، گفت: اما متأسفانه در حوزه اقتصادی بخاطر  وابستگی کشور به نفت بامشکل مواجه هستیم.

 

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه ضرورت تمرکز به رونق تولید داخلی، افزود: تمرکز  کشور بر درآمدهای نفتی موجب می شود تا مستکبران و دشمنان نظام اسلامی با اعمال تحریم برای آسیب‌رساندن به اقتصاد ایران برنامه‌ریزی کنند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات بیمه، بانک و مالیاتی واحدهای تولیدی را می‌توان با برنامه‌ریزی حل کرد و این گره‌ها به دست خود ما باز می‌شود، عنوان کرد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی باید به جای شعار دادن از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی بیان کرد: برخی از بانک‌ها قراردادهای یک‌طرفه با مردم منعقد می کنند لذا به تولیدکنندگان توصیه می‌شود که برای امضاء و عقد قرارداد با بانک از مشاوره های حقوقی استفاده کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

 

حجت الاسلام حمیدی  با تاکید بر اینکه امروز یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است و ما در میان این جنگ هستیم، گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یک الگوی بی‌بدیل به ما نشان داد که با همدلی و اتحاد می‌توان در مقابل جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کرد بنابراین باید همانند دوران هشت دفاع مقدس برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور متعهدانه و هوشمندانه عمل کنیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی تاکید کرد: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم در قوه قضائیه و دادگستری حکمی قضائی صادر شود که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و  آسیب به تولیدکنندگان خراسان جنوبی باشد.

 

 

پایان پیام/ 375

نظر شما