شناسهٔ خبر: 37871167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشن‌های دهه فجر، مردمی برگزار شود

یزد- ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: رویکرد این شوراست که باید تمام جشن‌های دهه فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم و با مشارکت جوانان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز دوشنبه در کارگروه ایثار و شهادت ستاد دهه فجر افزود: از مهمترین جشن‌های ملی مذهبی کشور، دهه فجر است و باید همه مردم خود را در برگزاری آن دخیل بدانند.

وی ادامه داد: ستاد دهه فجر و دستگاه‌های اجرایی تنها نقش حمایت و تقویت کننده دارند و این مردم و جوانان مومن و انقلابی هستند که در سطح مناطق و محلات مختلف نسبت به برگزاری برنامه‌ها اقدام می‌کنند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این نشست از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از اسوه‌های صبر و ایثار به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در استان  خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس زارع افزود: این برنامه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنبن(س) با مشارکت دفتر امور بانوان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با تجلیل از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا در دوران جنگ تحمیلی گفت: حضور زنان مؤمن و انقلابی در پشت جبهه و مدیریت اسلامی آنان باعث می‌شد رزمندگان اسلام با فراغ بال به نبرد با دشمنان بپردازند.
مدیرکل بنیاد یزد گفت: تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا وظیفه‌ای ملی و میهنی است و ما وظیفه‌داریم قدردان صبر زینبی و مدیریت عالی آنان باشیم که از یک‌ طرف فرزندانی شجاع را به نبرد دشمن متجاوز فرستادند و از سوی دیگر سنگر خانواده را حفظ و مدیریت کردند.  

جشن های دهه فجر از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

نظر شما