شناسهٔ خبر: 37871017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردارسلیمانی یک مستشار تربیتی، فکری ـ فرهنگی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان سردار سلیمانی را یک مستشار فکری، تربیتی و فرهنگی دانست و گفت: حاج‌قاسم باعث شد ظرفیت‌های انسانی در جوامع اسلامی رشد کند و قدرت و عزت مسلمانان در برابر استکبار سازماندهی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت شهادت این سردار سرافراز و همرزمانش در مقابله با دشمنان اظهار کرد: خون پاک سردار سلیمانی شرایطی را رقم زد که به فرمایش رهبر معظم انقلاب شاهد یوم‌الله‌های بزرگی بودیم.

وی خروش و جوشش میلیونی توده‌های مردم در امتداد مسیر سردار سلیمانی را یک اتفاق بی‌نظیر و جزو عنایت خداوند متعال دانست و گفت: حماسه بزرگ دلاورمردان سپاه در موشک‌باران پایگاه نظامی عین‌الاسد هیمنه و قدرت پوشالی استکبار را فرو ریخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: قیام ملت عراق علیه آمریکا در خیابان‌های این کشور یوم‌الله سوم و نتیجه جوشش خون سردار سلیمانی بود.

وی سردار سلیمانی را یک مستشار فکری، تربیتی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: حاج‌قاسم باعث شد ظرفیت‌های انسانی در جوامع اسلامی رشد کند و قدرت و عزت مسلمانان در برابر استکبار سازماندهی شود.

نظیری راز ماندگاری سردار سلیمانی را به ولایتمداری و رابطه قلبی و دلی او با ولی فقیه و خود را جدا ندانستن از نظام انقلاب و اسلام دانست و گفت: نهایت این راه عاقبت به خیری است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص ضرورت دشمن‌شناسی گفت: دشمنی دشمن فصلی و موسمی نیست بلکه ذاتی است و هرگاه بتواند به ما ضربه می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تنها راه مقابله را دشمن را قوی کردن خود از همه ابعاد دانست و بر تحقق  بیانیه گام دوم انقلاب از سوی همگان به ویژه جوانان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های گرفتن انتقام سخت از دشمن، حضور قوی در جبهه اقتصادی و علمی است گفت: همانطور که رهبری فرمودند آمریکا باید از منطقه بیرون برود بنابراین باید کاری کنیم تا دیگر شاهد حضور فکری آنها در منطقه نیز نباشیم.

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد اسلامی واحد ملایر نیز شهادت را هنر مردان خدا دانست و افزود: حاج‌قاسم برای شهادت آفریده شد بود، شهادت اجر و پاداش سال‌ها جهاد و مبارزه مخلصانه و خستگی‌ناپذیر او در برابر ظلم و ستم دشمنان بود.

محمدعظیم خدایاری بر استمرار اندیشه انقلابی سردارسلیمانی و ترویج فرهنگ و اندیشه این شهید بزرگ توسط دانشجویان تأکید کرد و گفت: قرار است یک همایش با محوریت دانشگاه علوم قرآنی و با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی ملایر در راستای ترویج اندیشه‌های سردارسلیمانی برگزار شود.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

نظر شما