شناسهٔ خبر: 37870991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفتم بهمن ۹۸؛

توقیف تریلی حامل سوخت قاچاق/کشف احشام سرقتی و کالای قاچاق/ دستگیری سارقان خودرو

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا، حین گشت زنی در محور ترانزیت، یک دستگاه تریلی را برای کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: در بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است و در از بازرسی از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل کشف شد.

او ارزش سوخت کشف شده رایک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

کشف ۴۵ راس احشام مسروقه در قزوین

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی اعلام سرقت تعداد قابل توجهی احشام یکی از روستا‌های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با اقدامات پلیسی مشخص شد متهم  دام‌های سرقتی را به یکی از استان‌های جنوبی منتقل کرده است که با اخذ نیابت قضایی و راهنمایی مالباخته ۴۵ راس دام شناسایی و به تاکستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از شهروندان خصوصاً صاحبان احشام خواست:تا در صورت مراجعه افراد غریبه هنگام خرید احشام سریع به آن‌ها اعتماد نکنند و به محل نگهداری احشام خود راه ندهند.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: عوامل پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی در جاده"ضیاء آباد به خرمدشت" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و شدند و پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی از خودرو ۶۴۰ عدد لوازم یدکی خارجی قاچاق از نوع جک خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به ارزش ۵۰۰ میلیون ریالی کالا‌های قاچاق بیان داشت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سارق خودرو با خودروی سرقتی در دام پلیس تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: گفت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در محور" همدان به قزوین" موضوع شناسایی و توقیف خودرو در دستور ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: گشت‌های انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی با استقرار در محور‌ها و کنترل خودرو‌های عبوری، خودرو مورد نظر را در سه راهی شامی شاپ مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

او بیان داشت: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزودهو متواریشد که بلافاصله ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در محدوده نرجه و ضیاءآباد خودرو پراید را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان تاکستان اضافه کرد: متهم از سارقان سابقه دار است که به مرجع قضایی معرفی شد.

سارقان خودرو در عملیات پلیس قزوین با خودروی سرقتی به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محور" کرج به قزوین" موضوع شناسایی و توقیف خودرو در دستور ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: با استقرار گشت یگان امداد در محور، سارقان با رویت ماموران به سمت شهر بیدستان متواری شدندکه پس از مسافتی تعقیب و گریز با شلیک چند تیر هوایی سرنشین خودرو در یکی از خیابان‌ها و راننده نیز با ورود به یک غذا خوری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی سرقتی به مقر پلیس منتقل و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ک

نظر شما