شناسهٔ خبر: 37870941 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

مشکلات پردیس سینمایی ملت برطرف شد؟

پس از ۹ ماه فعالیت و تعمیرات با اضافه شدن هفت سالن نمایش به مجموعه سالن‌های سینمایی پردیس ملت و اختصاص پارکینگ، برخی مشکل‌های جدی پردیس سینمایی ملت برطرف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : سالن‌های جدید پردیس سینماگالری ملت واقع در پارک ملت تهران امروز، دوشنبه هفتم بهمن‌ماه پس از ۹ ماه تعمیر و تجهیز با حضور مدیران شهری و سینمایی افتتاح شد.

افتتاح سالن‌ها در حالی صورت گرفت که این پردیس سینمایی در ایام جشنواره سی و هشتم فیلم فجر مانند دو دوره گذشته میزبان اهالی رسانه و هنرمندان خواهد بود.

در چند سال گذشته همزمان با برگزاری رویدادها و جشنواره‌های سینمایی، مخاطبانی که در این مجموعه به تماشای فیلم‌ها می‌نشستند از مشکلاتی مانند ظرفیت کم سالن‌ها و همچین امکانات رفاهی مانند پارکینگ و اینترنت و انتن‌دهی ضعیف انتقاد داشتند. بر همین اساس شهرداری تهران و موسسه تصویرشهر طبق گفته‌ خودشان اقداماتی را در جهت رفع برخی مشکلات انجام دادند.

پردیس سینما گالری ملت در سال ۱۳۸۷ با چهار سالن و با ظرفیت حدودی ۲۶۵ صندلی، یک سالن کوچک VIP به ظرفیت ۳۰ صندلی و در مجموع با ظرفیت 1085 صندلی افتتاح شد که به جهت حضور در کنار پارک ملت یکی از پردیس‌های سینمایی پرمخاطب تهران شد.

بر اساس اقدامات انجام شده برای بهبود امکانات رفاهی این پردیس سینمای از اوایل سال جاری احداث پارکینگ، که نبود آن به عنوان یک مشکل اساسی همیشه مورد تاکید بود، در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.

همچنین به گفته مدیرعامل موسسه تصویرشهر با اقدامات انجام شده در جهت افزایش تعداد سالن‌ها و صندلی‌ها، این مجموعه ۹۰ درصد افزایش تعداد صندلی داشته است. با این وجود همچنان برخی ایرادها از جمله قطعی و ضعیف بودن سرعت اینترنت در برخی سالن‌ها از مشکلاتی است که وجود دارد. البته گفته شده است که اقداماتی در جهت رفع این مشکل نیز انجام خواهد شد.

 عملیات عمرانی دیگری که در این پردیس سینمایی صورت گرفته، به این شرح است:

-افتتاح پارکینگ با ظرفیت 700 واحد،احداث 7 سالن نمایش جدید با ظرفیت 485 نفر

-احداث سالن چند منظوره (سینما، تئاتر، موسیقی و همایش) با ظرفیت 237 نفر،بازنگری سالنهای موجود و ارتقاء تعداد صندلی‌های سالن‌های بزرگ از 265 به 310

-احداث نمازخانه جدید، احداث گالری با نورپردازی حرفه‌ای، احداث فودکورت با ظرفیت 800 صندلی، احداث کافی شاپ در فضای داخلی و خارجی پردیس

-اصلاح اماکن و بوفه‌های پذیرایی

-احداث کافه کتاب

-تعویض و تقویت هواساز (سرمایش و گرمایش)

-تجهیز سینما به 180 دوربین مداربسته

-تعویض کف پوش‌های لابی‌های 1 تا 4

تعویض پرده‌های نمایش سالن‌های 1 تا 4

-به روز رسانی سیستم‌های نمایش به فرمت لیزری

-نورپردازی داخلی فضاهای عمومی سینما

-مرمت، بازسازی و تقویت سیستم هواساز (گرمایش و سرمایش) سینما

-ایجاد خدمات رفاهی جهت تردد مراجعین با تخفیف ویژه از 50 تا 100 درصد با همکاری تاکسی اینترنتی

نظر شما