شناسهٔ خبر: 37870939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتبارات عمرانی کشور به هیچ‌وجه ۱۰ برابر افزایش نیافته است/توسعه راه‌های استان اردبیل ادامه دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی کشور به هیچ‌وجه ۱۰ برابر افزایش نیافته درحالی که توسعه راه‌‌های استان اردبیل ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اردبیل، محبوب حیدری بعدازظهر امروز در جلسه شورای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در سه سال گذشته اعتبارات عمرانی کشور به هیچ‌‌وجه 10 برابر افزایش نیافته در حالی که اعتبارات حوزه راه‌‌‌های استان اردبیل در این سه سال 10 برابر رشد نشان می‌‌‌دهد و توسعه راه‌‌های استان اردبیل همچنان ادامه دارد.

 وی افزود: تخصیص و جذب اعتبارات برای توسعه راه‌های استان تا 100 درصد اتفاق افتاده که این امر از توجه جدی به حوزه راه‌‌ها و چهاربانده کردن آن استو ما در این حوزه قدردان  پیگیری استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نمایندگان استان در پیگیری جذب اعتبارات برای حوزه راه‌های استان اردبیل هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ردیف‌دار شدن تمامی راه‌های استان در پیوست یک قانون بودجه بیان کرد: تمامی راه‌های شریانی استان اردبیل به غیر از 50 تا 60 کیلومتر ردیف اعتباری ملی دارد و از لحاظ شروع پروژه‌ها و تامین اعتبار آنها مشکلی نداریم.

حیدری تصریح کرد:  با انتخاب پیمانکار بزودی احداث تونل دوم حیران و همچنین چهارخطه گرمی به بیله‌سوار آغاز خواهد شد که در بودجه سال 99 تامین اعتبار کامل در این زمینه انجام شده است.
  
وی به 9 مصوبه کارگروه زیربنایی با نظر مساعد اعضای این کارگروه اشاره و تصریح کرد: عمده این پروژه‌ها مربوط به صدور مجوز برای پرواربندی بره و گوسفند، توسعه باغات و احداث واحدهای صنعتی است.

انتهای‌پیام/131

نظر شما