شناسهٔ خبر: 37870791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

کوشکی: روحانی مجلس دست بوس می‌خواهد / برخورد قانونی با رئیس‌جمهور

عضو هیات علمی دانشگاه تهران افزود: روحانی؛ مجلس دست بوس می‌خواهد. مجلسی که به‌جای دفاع از حقوق ملت، بله قربان گوی آقایان باشد. همان‌طور که انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و انتخابات مجلس سال ۹۴ را مهندسی کردند، به دنبال انتخابات مجلس آینده نیز هستند.

صاحب‌خبر -

 

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در همایش استانداران و فرمانداران، گفت: اولین بار نیست که آقای رئیس‌جمهور و زیرمجموعه‌های ایشان با زیر پا گذاشتن قانون انتخابات، وجه آن را خدشه‌دار می‌کنند. این حرف‌ها، برگزاری انتخابات را برای اذهان عمومی شبهه دار کرده است.

وی ادامه داد: اگر در نوبت‌های قبل برخورد قانونی با این قبیل سخنان می‌شد، امروز شاهد طرح این‌چنین مسائلی نبودیم. اگر قانون به‌طورجدی با این روند برخورد نکند، متأسفانه انتخابات شبهه‌ناک خواهد بود؛ آقای روحانی و جریان حامی ایشان نیز به دنبال همین موضوع هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: با دو اتفاق غیرقانونی روبرو هستیم، متهم کردن ناظر به جانب‌داری از یک جناح و از آن‌طرف توسط مجری انتخابات از یک جریان خاص حمایت می‌شود؛ این روند اتهامات تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت. آقای رئیس‌جمهور و افراد وابسته به ایشان به دنبال اخلال و مهندسی انتخابات هستند، چون می‌دانند به شکل عادی، روحانی و حامیان یعنی اصلاح‌طلبان، بین مردم جایگاهی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد جنگ روانی، می‌خواهند نتیجه انتخابات را تغییر دهند و به دنبال مجلسی مانند مجلس دهم هستند؛ روحانی، مجلس دست رئیس بوس می‌خواهد. مجلسی که به‌جای دفاع از حقوق ملت، بله قربان گوی آقایان باشد. همان‌طور که انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و انتخابات مجلس سال ۹۴ را مهندسی کردند، به دنبال انتخابات مجلس آینده نیز هستند. عواقب آن انتخابات را تا امروز می‌بینیم؛ معیشت و شخصیت مردم، لگد مال سو مدیریت‌های این افراد شده است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: آقای روحانی از تریبون رسمی به‌عنوان یک فرد حقوقی، شورای نگهبان را به عملکرد جناحی متهم می‌کند، این در حالی است که مجری انتخابات، از یک جناح خاص جانب‌داری می‌کند. این حرف‌ها، شبهه و اختلال درروند انتخابات است.

نظر شما