شناسهٔ خبر: 37870414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

استیو نیکول: در حال حاضر رفتن به منچستریونایتد سطح بازی افراد را پایین می آورد؛ اگر جای مدیسون بودم منتظر پیشنهاد لیورپول یا منچسترسیتی می ماندم

احمدرضا بختیاری

استیو نیکول معتقد است که سبک بازی لسترسیتی با سبک بازی مدیسون مطابقت دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ستاره سابق باشگاه لیورپول، استیو نیکول با جدایی مدیسون از لسترسیتی و پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد به شدت مخالف است.

به گزارش ESPN، استیو نیکول درباره انتقال احتمالی جیمز مدیسون از لسترسیتی به منچستریونایتد می گوید:

در شرایط عادی، او باید شخصی فاقد مغز باشد! کسی مانند او باید در تیمی مثل لسترسیتی بازی کند. فشار زیادی در باشگاهی مانند منچستریونایتد انتظار شما را می کشد اما این فقط یک طرف قضیه است، طرف دیگر قضیه این است که دو باشگاه باید بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق برسند. نکته آخر این است که آیا بازی در منچستریونایتد به نفع مدیسون است؟ من اینطور فکر نمی کنم. به نظر من مدیسون باید به بازی کردن در لستر و سبکی که آن ها بازی می کنند ادامه دهد. شیوه بازی لسترسیتی متانسب با سبک بازی مدیسون است و شیوه ای که لسترسیتی بازی می کند بسیار شبیه به شیوه ای است که منچسترسیتی و لیورپول بازی می کنند و یونایتد به چنین روشی بازی نمی کند.

وی در ادامه افزود:

من به مدیسون پیشنهاد می کنم که اگر جای او بودم، کمی صبر می کردم و منتظر پیشنهاد منچسترسیتی یا لیورپول می ماندم. زیرا در حال حاضر رفتن به منچستریونایتد سطح بازی افراد را پایین می آورد. به نظر من رفتن به منچستریونایتد به او کمکی نخواهد کرد. چنانچه که پل پوگبا به منچستریونایتد پیوست و با تجربه ای هم که داشت، اینقدر رنج کشید پس چرا چنین اتفاقی برای مدیسون نیفتد؟!

 

نظر شما