شناسهٔ خبر: 37870113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

کشف محموله‌ای حاوی ۱۰ تن چوب قاچاق در ملایر

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله‌ای حاوی ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی مدارک راننده کامیون و نوع محموله دریافتند که این محموله قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: طی بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب جنگلی فاقد مجوز به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت رعایت قانون در جامعه و بیان اینکه برخورد قانونی با نابود کنندگان این ثروت ملی به طور جدی در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴کیلو و۹۸۰ گرم شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر نیز خبر داد.

وی افزود: در راستای شناسایی و دستگیری عوامل توزیع کننده مواد مخدر صنعتی به صورت باندی و با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی شیشه به شهرستان ملایر مطلع می‌شوند که با هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، یکی از اعضای باند فوق را در یک خودروی عبوری شناسایی و بلافاصله این خودرو توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف و فرد حامل مواد مخدر نیز دستگیر می‌شود.

وی افزود: طی بازرسی به عمل آمده از این خودرو یک ساک که حاوی ۵ بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۴کیلو و ۹۸۰ گرم بود کشف و در ادامه مأموریت با هوشیاری و اقدام به موقع مأمورین، فرد قاچاقچی دوم و عضو این باند که قرار بود محموله را در شهر ملایر تحویل بگیرد در مخفی گاه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و هر دو سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار کامرانی صالح با تقدیر از حمایت قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی بیان داشت: مبارزه با باندهای سازمان یافته که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی می‌کنند، به صورت جدی در در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

نظر شما