شناسهٔ خبر: 37869811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری تعیین شد

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی «سعید صدراییان» را به سمت مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حکم حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب می‌شوید. 

شایسته است با اتکا بر انگیزه، نیروی جوانی، ایمان و روحیه انقلابی مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات، کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مثبت و موثر نسبت به نشر اخبار، اطلاع رسانی خدمات، فعالیت‌ها و آثار تولیدی سازمان و مراکز تابعه به شهروندان تهرانی و مخاطبان خاص، ارتباط فراگیر با رسانه‌های جمعی و اصحاب رسانه و خبر، بسترسازی، همکاری و تعاملات خبری و تبلیغی و گسترش کمی و کیفی ارتباطات بین‌الملل سازمان با بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی فضای مجازی و نظرات کارشناسی و مشورتی مدیران و کارشناسان اقدام فرمایید. انتظار می‌رود کلیه معاونان و مدیران در سازمان و مراکز وابسته همکاری لازم را با جنابعالی در مسیر تحقق موارد فوق داشته باشند.

از درگاه پروردگار یکتا پیروزی و توفیق روزافزون شما را خواستارم. 

سعید صدراییان دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران دارای سوابق مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ‌سرای ارسباران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲ و فرهنگ‌سرای ابن‌سینا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگ‌سرای سرو و همچنین سوابق رسانه‌ای به عنوان سردبیری خبرگزاری مهر، سردبیری روزنامه تابناک، دبیر ارشد هفته‌نامه پنجره، سردبیری برنامه تلویزیونی مناظره ۱۸۰ درجه و مسئولیت رسانه‌های معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کارنامه خود دارد.

مهدی محمدی پیش از این پست مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما