شناسهٔ خبر: 37868574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

خادمی در گفت‌وگو با شمانیوز:

نباید رئیس‌جمهور در تریبون رسمی بگوید نمی‌توان بدون خارجی‌ها کشور را اداره کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پسندیده نیست که بالاترین قدرت اجرایی کشور در تریبون رسمی بگوید من و مردمم نمی‌توانیم بدون خارجی‌ها کشورمان را اداره کنیم.

صاحب‌خبر -

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با اشاره به اهمیت مراقبت از کلام در میان مسئولان رده‌بالای کشور اظهار کرد: آقای روحانی در جلسه هیئت دولت خطاب به مردم می‌گوید من بلد نیستم کشور را بدون ارتباط با خارج از کشور اداره کنم و هیچ اشاره‌ای هم نمی‌کند که چه کسی در این کشور معتقد است که کشور باید بدون ارتباط با خارج اداره شود.

وی با بیان اینکه چنین افرادی نباید در کشور مسئولیت بگیرند، تصریح کرد: پسندیده نیست که بالاترین قدرت اجرایی کشور در تریبون رسمی بگوید من و مردمم نمی‌توانیم بدون خارجی‌ها کشورمان را اداره کنیم.

 

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ژاپن وقتی آمریکایی‌ها کشورشان را ویران  کردند بار دیگر سرپا ایستادند و با تولید و اشتغال اقتصاد خود را به دنیا تحمیل کردند، گفت: پس از ویرانی‌هایی که آمریکایی‌ها در ژاپن به وجود آوردند مردم با کمک دولت بخش اعظمی از بودجه کشورشان را تأمین کردند.

 

خادمی با تصریح اینکه چنین بیاناتی از سوی روحانی شأن مردم ایران را پایین می‌آورد، اظهار کرد: دولتمردان با این تفکر چند سال صدمات اساسی به این کشور وارد کردند.

وی گفت: مگر کشور آلمان که نابود شد، به کمک بقیه کشورها راه افتاد، در مقطعی از تاریخ تورم در آلمان آنقدر بالا بود که مردم باید با گونی‌ مارک می‌بردند تا بتوانند غذایی تهیه کنند و بخورند، ولی با کمک مردم کشورشان را ساختند. چین و مالزی هم همینطور!

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چنین سخنانی نشان می‌دهد مسئولان دولت انگیزه کار در کشور را ندارند و به مردم هم وفادار نیستند؛ چون اگر انگیزه کار داشتند فرزندانشان در ایران زندگی می‌کردند.

 

خادمی گفت: افرادی که اشتباهی در مسئولیتی قرار می‌گیرند و کارشان را بلد نیستند، منتظر می‌مانند تا دیگران بیایند و کارشان را انجام دهند و جای تعجب چرا چنین مسئولانی در کشور محاکمه نمی‌شوند و سؤالی از آنان پرسیده نمی‌شود. حال آنکه در دیگر کشورها چنین مسئولانی محاکمه می‌شوند و ما تنها کشوری هستیم که در قبال ناکارآمدی مسئولان بی‌تفاوتیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هشت درصد منابع دنیا را در اختیار دارد، تأکید کرد: اصلاح‌طلبان 32 سال مدیریت دولتی این کشور را برعهده داشتند و متأسفانه با همین تفکر کشور را به نابودی کشاندند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما