شناسهٔ خبر: 37868571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران یکشنبه آینده به شورای شهر ارائه می‌شود

تهران- ایرنا- معاون شهردار تهران با بیان اینکه اصلاح ساختار و جابجایی مدیران لازمه تعالی سازمانی است، گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران یکشنبه (۱۳ بهمن ماه) به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران که با حضور مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران برگزار شد افزود: تغییرات مدیریتی لازمه تمام سیستم های اداری است و لزوما دارای بار منفی نیست، تجارب موفق مدیریت منابع انسانی بر این امر استوار است که راهکار جابجایی افراد در سیستم‌های سازمانی می‌تواند به بروز استعدادهای مختلف فردی و مدیریتی، ایجاد انگیزه، مشارکت، نوآوری و خلاقیت در کار و در نهایت ارتقای بهره‌وری در سازمان منجر شود.

وی با توجه به جنس فعالیت‌های برون بخشی معاونت برنامه ریزی و درون بخشی منابع انسانی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی نقش سیاستگذاری، میانجی‌گری، اتصال و تعامل بین شورای شهر،  شهرداری و بین سایر بخش های شهرداری تهران را ایفا می کند اما معاونت منابع انسانی با وجود اینکه ظاهرا مختص کارکنان شهرداریست، بخش حساس تر و گاها پیچیده تر است و باید ویژگی های چند وجهی این حوزه در تمامی سطوح تصمیم گیری لحاظ شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری گفت: در دوره پیش رو تلاش داریم با بهره گیری از کار تیمی و تعامل درون و برون بخشی، سیاست ها و رویکردهای مشخص مدیریت شهری را در حوزه برنامه ریزی و منابع انسانی پیش ببریم. بنابراین بنا به موضوع، ناگزیر به اصلاح ساختار، جابجایی مدیران یا تغییر فرایندها هستیم.  

مظاهریان ضمن تقدیر از محمد صادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران حرفه‌ای و با تجربه شهرداری یاد کرد که در یک مجموعه یکپارچه تلاش های خود را در پیاده سازی شعارهای مدیریت شهری و شهرداری انجام داده است.

وی ضمن قدردانی از اسحاق بهادری برای قبول مسئولیت در اداره کل منابع انسانی، این جایگاه را فرصتی برای خدمت به مجموعه کارکنان شهرداری تهران دانست و برای وی آروزی توفیق کرد.

در پایان این نشست ضمن اهدای لوح سپاس به محمدصادقی مدیرکل سابق منابع انسانی شهرداری تهران، حکم سرپرست جدید اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران به اسحاق بهادری اعطا شد.

به گزارش ایرنا،  رئیس شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش در یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد که برای سال آینده، ‌ بودجه پیشنهادی شهرداری، ۲۵ هزار میلیارد تومان تعریف شده است.

محسن هاشمی افزوده: سیاست های بودجه ریزی سال آینده در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است و پیشنهادات زیادی در این خصوص مطرح شده است.

وی تاکید کرده: اولویت ما در این امر توسعه حمل‌ و نقل عمومی و «تی او دی» است.

نظر شما