شناسهٔ خبر: 37867103 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دهه فجر امسال

اجرای طرح اشتغالزایی ۳ میلیارد تومانی در مازندران

برای ۷۹ مددجوی کمیته امداد امام خمینی مازندران دهه فجر امسال طرح اشتغالزایی با اعتبار سه میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: برای اجرای این طرح‌ها سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات توسعه اشتغال روستایی، صندوق امداد ولایت به مددجویان پراخت شد.
سید علی اصغر رضایی افزود: طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات، صنعتی در دهه فجر برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد می‌شود.
او گفت: طراحی و مشاوره اشتغال متناسب با شرایط بومی با آموزش‌های لازم، پرداخت وام، اجرای طرح، نظارت وکمک درپایدار سازی مشاغل، در طول سال به مددجویان ارائه می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران به ارائه خدمات به مددجویان در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: ایجاد هشت طرح اشتغال برای مددجویان در مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی، مهاجرت معکوس و توانمند ستازی مددجویان از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است.
رضایی به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها در قالب مهارت آموزی، پایدارسازی مشاغل و کارآفرینی برای مددجویان، مجریان طرح‌های خودکفایی و متقاضیان طرح اشتغال برگزار می‌شود.

نظر شما