شناسهٔ خبر: 37867034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خاطره جالب از سفر لنجان شهید «المهندس» در دهه فاطمیه

مسؤول هیات منتظران لنجان گفت: کنگره بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابو مهدی المهندس امشب با حضور مسؤولانی از کشور عراق و مسؤولان لشکری و کشوری ایران در هیات منتظران لنجان صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس که امشب با حضور مسؤولانی از کشور عراق و مسؤولان لشکری و کشوری ایران در هیات منتظران لنجان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی نه تنها عزیز مردم ایران بلکه عزیز ملت‌های مستضعف عالم بود، ایشان و برادر مجاهدشان ابو مهدی المهندس دو یار دیرینه برای صیانت از اسلام بودند.

مسؤول هیات منتظران لنجان با بیان اینکه هنوز یاد و خاطره شهید ابو مهدی المهندس در دل هیاتی‌های لنجان باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: در سفری که شهید ابو مهدی المهندس به لنجان و هیات منتظران داشتند، به یاد داریم که ایشان علاقه خاصی نسبت به عزاداران فاطمی و ایرانیان نشان می‌دادند.

وی با بیان اینکه شهید مجاهد ابومهدی المهندس همکاری زیادی برای برپایی زائرسرای هیات منتظران و دیگر موکب‌ها در کربلای معلی داشتند، تصریح کرد: امشب عزاداران فاطمی شهرستان لنجان با حضور پرشور خود در مصلی بزرگ زرین‌شهر یک‌صدا فریاد خواهند زد که راه شهدای والامقامی نظیر سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس باقدرت ادامه خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه وفاداری حاج قاسم به رهبر معظم انقلاب همانند وفاداری حضرت عباس (ع) به امام حسین (ع) بود، متذکر شد: سردار سلیمانی همیشه خود را سپر انقلاب و اسلام می‌کرد و در راه دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) همیشه در نوک پیکار با دشمنان قرار داشت.

وی با توجه به میهمانان مدعو کنگره بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابو مهدی المهندس تشریح کرد: این همایش امشب رأس ساعت ۲۰ با سخنرانی سردار سرتیپ دهقان و مداحی حاج صادق آهنگران و همراهی مسؤولان لشکری و کشوری و میهمانانی از عراق از جمله قائم مقام تولیت حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد و میرمسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا نیز از دیگر میهمانان ما در این کنگره بزرگ خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

نظر شما