شناسهٔ خبر: 37866134 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

تریلر حامل کالای قاچاق 5 میلیاردی به مقصد نرسید

حوادث رکنا: خودروی تریلر نفتکش حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان بود توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی محمدی" رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلر نفتکش در محور بزرگراه آزادگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، موفق شدند روز گذشته ششم بهمن ماه تریلر مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و ضمن توقیف خودرو، به بازرسی از آن پرداختند.

وی تصریح کرد : در بازرسی از تریلر توقیفی 31 قلم کالای قاچاق که شامل: انواع هارد، مانیتور و لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی تلفن همراه و پودرهای بدنسازی فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

محمدی با بیان اینکه راننده و کمک راننده تریلر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند، ابراز داشت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود لب به سخن گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه راننده تریلر سابقه دار و پیش تر سه مرتبه با همین عناوین مجرمانه در طول 4سال گذشته دستگیر و روانه زندان شده است، ادامه داد: متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، کالاها را از یکی از بنادر جنوبی کشور بار زده و قصد داشتیم کالاهای قاچاق را در انباری واقع در جنوب تهران تخلیه و سپس در زمان مناسب دیگری با کمک سایر همدستانمان به بازار مصرف عرضه کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 50میلیارد ریال برآورد کرد اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما