شناسهٔ خبر: 37866132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ناظر گمرکات خوزستان:

گمرک یاری کند رونق آبادان متوقف نشود

آبادان - ناظر گمرکات خوزستان گفت: آبادان یکی از شهرهای استان است که بر پایه تجارت به رونق رسیده است به همین دلیل گمرک سعی کند چرخ این رونق متوقف نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بلوطی میرزا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آبادان با اشاره به موقعیت آبادان در مبحث تجارت اظهار کرد: گمرک آبادان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر آبادان واقع شده از جایگاه، موقعیت و تأثیرگذاری ویژه ای هم برخوردار است.

وی افزود: از نام این خیابان‌های این شهر تأثیرگذاری گمرک قابل احساس است. به عنوان مثال خیابان ته لنجی ها از کمک و یاری گمرک رونق و روزی گرفته است و در نهایت همین موضوع بر زندگی تمام افراد ساکن در منطقه همجوار هم تأثیر می‌گذارد.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تأثیر بگذارد، تصریح کرد: تلاش کردیم تا پرسنلی در گمرک آبادان ادامه خدمت داشته و انجام وظیفه کنند که از حال و روز مردم درک خوبی داشته باشند.

بلوطی میرزا بیان کرد: امیدوارم که مدیرکل جدید گمرک آبادان کمک کنند تا چرخ رونق شهر از چرخش نیفتد و مردم از نعمات آن استفاده کنند و در سطح بازار و اجتماع تأثیرگذاری این خدماتی که از سوی نظام و دولت برای مردم درنظر گرفته می‌شود را ببینیم.

وی یادآور شد: اداره کل گمرک آبادان جزو گمرکات متوسط استان خوزستان است و می‌تواند همپای گمرک خرمشهر باشد؛ هر چند که گمرک خرمشهر بزرگ‌تر است ولی در هر صورت گمرک آبادان جایگاه استراتژیک و حساس خودش را دارد.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از لحاظ درآمد قابل قیاس با بندرامام نیست، گفت: گمرک آبادان شاید درآمدش به اندازه گمرک بندرامام نباشد ولی به لحاظ استراتژیک شاید دست کمی از بندرامام نداشته باشد.

نظر شما