شناسهٔ خبر: 37864147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتلتیکو تکذیب کرد: کاوانی تست پزشکی نداده

باشگاه اتلتیکو مادرید اخبار مبنی بر شرکت ادینسون کاوانی در تست‌های پزشکی این باشگاه را تکذیب کرد تا دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد را به جذب این ستاره اروگوئه‌ای امیدوارتر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید شایعات منتشر شده در رسانه‌های فرانسوی مبنی بر اینکه ادینسون کاوانی در روزهای شنبه و یکشنبه‌ای که گذشت در تستهای پزشکی باشگاه اتلتیکو مادرید شرکت کرده و به زودی  قرارداد او با این تیم رسمی خواهد شد را تکذیب کرد.

 

 

کاوانی 32ساله امسال ژانویه با تمایل چند باشگاه بزرگ برای جذب خود مواجه است. او که در دوران توماس توخل در PSG به دلیل کمتر به میدان رفتن از شرایطش ناراضی است و عزم خود را برای خروج از این تیم جزم کرده چند خواهان دارد که اتلتیکو مادرید به عنوان گزینه اول اعلام شده است. چلسی و منچستریونایتد دیگر تیمهایی هستند که علاقه زیادی به او دارند.

 

رسانه‌های فرانسوی اخیرا اعلام کردند که کاوانی برای شرکت در تستهای پزشکی اتلتیکو در آخر هفته‌ای که گذشت در مادرید حضور داشته است.

 

 

اما روزنامه اسپانیایی آ اس امروز در گزارشی اعلام کرد که باشگاه اتلتیکو این خبرها را تکذیب کرده است. به این ترتیب دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد که در روزهای اخیر نسبت به جذب کاوانی ناامید شده بودند حالا با این خبر بار دیگر امیدواری بیشتری پیدا خواهند کرد. باید دید در چند روز باقی مانده از مهلت نقل و انتقالات زمستانی چه رخ خواهد داد و کاوانی سرانجام به کدام تیم منتقل خواهد شد؟

 

 

نظر شما