شناسهٔ خبر: 37863485 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت پاداش‌ها و حقوق‌های نجومی با تصویب ماده ۲۶ لایحه مالیات بر ارزش افزوده

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه تصویب ماده ۲۶ لایحه مالیات بر ارزش افزوده پدیده پاداش و حقوق‌های نجومی را به دنبال خواهد داشت، گفت: سازمان امور مالیاتی نباید از قوانین اداری، مالی و استخدامی دولت مستثنی شود.

صاحب‌خبر -

حسن کامران عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره مستثنی شدن سازمان امور مالیاتی از قوانین اداری، مالی، استخدامی و مقررات عمومی دولت در ماده «۲۶» لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گفت: جای تعجب است که چرا دولت به دنبال امتیاز‌های غیرقانونی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده برای سازمان امور مالیاتی است. 

وی ادامه داد: هر نوع استثنای در قانون زمینه‌ساز فساد و تبعیض است. سازمان امور مالیاتی نباید از قوانین اداری، مالی و استخدامی دولت مستثنی شود. پیشنهاد ماده ۲۶ لایحه مالیات بر ارزش افزود از سمت دولت، بررسی و احیانا تصویب آن توسط مجلس اشتباه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تصویب ماده ۲۶ لایحه مالیات بر ارزش افزوده پدیده پاداش و حقوق‌های نجومی را به دنبال خواهد داشت، گفت: در صورت تصویب این ماده، نظارت بر سازمان امور مالیاتی کاهش می‌یابد. این موضوع عدم‌شفافیت سازمان امور مالیاتی، خصوصاًدر زمینه‌های مالی و استخدامی را هم به‌دنبال خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی هم همچون سایر دستگاه‌های دولتی باید از قوانین اداری و استخدامی کشور تبعیت کند.

انتهای پیام/

نظر شما