شناسهٔ خبر: 37862998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گذر از 20؛ رکوردی که شکسته شد

تیم گل ریحان تنها تیم بدون شکست لیگ یک سرانجام در برابر تیم قشقایی در شیراز شکست خورد تا فاصله این تیم با صدرنشین به 4 امتیاز افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رکوردار تساوی دراین فصل از بازیهای لیگ یک با وجود این شکست با ادامه حضور در رده دوم جدول هم چنان یکی از دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است. به نظر می رسد پیش از این تیم گل ریحان بیشتر برای نباختن و ادامه رکورد نباختن بازی می کرد اما ازاین پس برای صعود به لیگ برتر بازی خواهد کرد چون سرانجام در بازی با قشقایی شیراز شکست خورد.

 

با توجه به اینکه 5 تیم تعقیب کننده گل ریحان هستند و حداکثر اختلاف امتیاز آنها 4 امتیاز است تیم محمد نصرتی در ادامه بازیها همان طور که اشاره شد برای برای بردن بازی کند و نه نباختن و ادامه رکورد که البته شکسته شد. در لیگ برتر رکوردار نباختن تیم نفت مسجد سلیمان بود که یک نیم فصل نباخت اما بعد از قبول شکست در بازی با تراکتور دوباره راه خود را پیدا کرد و موفق شد تیم صنعت نفت را شکست بدهد. 

 

جالب اینکه گل ریحان سرانجام در هفته بیست و یکم شکست خورد و 20 هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت. به طور حتم صعود به لیگ برتر باید مهم تر از رکوردها برای تیم گل ریحان باشد.

نظر شما