شناسهٔ خبر: 37862957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی:

ترور سردار سپهبد سلیمانی حرکتی بزدلانه بود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حرکتی بزدلانه و ناشی از درماندگی بود.

صاحب‌خبر -

 محمدصادق فتح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به ترور بزدلانه سردار قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی اظهار کرد: این حادثه منجر به واکنش شکوهمندانه و نهضت‌گونه چندین میلیونی مردم در بزرگداشت و تشییع ایشان در سرتاسر جهان و خاصه در سطح ملی شد.

 وی افزود: در ادامه بنا به خواست عمومی مبنی بر ضرورت انتقام خون‌های پاک ایشان، پاسخ به یاد ماندنی و دندان‌شکن دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه، روح و جان تازه‌ای بر پیکر انقلابی‌گری جبهه فراگیر مقاومت دمیده شد به گونه‌ای که امام خامنه‌ای از این اتفاقات به مصادیق یوم‌الله یاد کردند که دست قدرت پروردگار در وقایع تاثیرگذار فوق را به خوبی نمایان کرده است. 

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد همه گونه توطئه و سوء استفاده را از سانحه هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان را دارند، گفت: بی‌تردید باید با بصیرت و هوشیاری و وحدت تام نیروهای انقلابی از هر صنف و گروه و سلیقه، با شبهه‌افکنی منافقانه رسانه‌های بیگانه و دلبستگان داخلی استکبار، مقتدرانه و آگاهانه در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام و آرمان شهدا حضور داشته باشیم.

وی به خطبه‌های نماز جمعه اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان در موضوعات مختلف راهبردی تاکید فرمودند که برجسته‌ترین نکات آن ظهور مکتب سلیمانی، نیروی قدس سپاه به عنوان مدافعان بدون مرز عرصه‌های مقاومت و حضور مردم انتقام خواه به عنوان سوخت موشک‌های نیروی هوافضای سپاه بود.

 فتح اللهی اظهار کرد: همچنین به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت سیاسی می‌تواند کشور را از گزند حوادث بیمه کند.

   وی در ادامه افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به مثابه نیرویی برخاسته از متن جامعه و با نگاه به منافع درازمدت ملی و وفاداری به مبانی و آرمان‌ها و با مدل اقدام از پایین به بالا تلاش کرده تا ضمن اشاعه فرهنگ تحمل سلایق و دیدگاه‌های متفاوت و حتی مغایر در گستره وسیع نیروهای انقلابی، تجربه یک همگرایی موثر و وحدت فراگیر را رقم بزند.

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف در این مسیر بسیاری از بداخلاقی‌ها را تحمل کرده و ملامت‌های فراوانی را به دل خریده است گفت: بی‌شک حصول به وحدت، هزینه می‌خواهد و شورای ائتلاف خود را برای پرداخت هزینه این متاع گران‌قیمت ولو به بهای تهمت‌ها و افتراها آماده کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه باید در سایه وحدت فراگیر و از میان برداشته شدن تلخ‌کامی‌ها، ذهنیات ناروا اصلاح شود اظهار کرد: همچنین باید عقلانیت در این شرایط خاص کشور و دوران حمله ناجوانمرانه دلبستگان استکبار به نهادهای بنیادین نظام همزمان با یورش همه جانبه اقتصادی – رسانه‌ای دشمنان قسم خورده، جایگزین افکار تفرقه‌زده مان شود.

 فتح اللهی با اشاره به اینکه یکی از تفاوت‌های اساسی فعالیت شورای ائتلاف در این دوره، گستره بالا و زیر چتر آوردن صاحبان تمامی سلایق و در عین حال تمرین تحمل نظرات مخالف در عین پایبندی به خرد جمعی است گفت: در سایه این منش و روش می‌توان به دامنه همراهان افزود و حرکت جمعی را قرین موفقیت کرد.

 وی افزود: در این میان پایبندی به اصول اخلاقی و امانت‌داری و رعایت رازداری از پایه‌ای‌ترین مبانی کار تشکیلاتی است که همگان باید بدان آراسته شوند و چنانچه روحیات فردی ایشان با اصول و مبانی کار جمعی مغایرت داشته باشند موظف به کنترل روحیات شخصی هستند.

انتهای پیام

نظر شما