شناسهٔ خبر: 37862942 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امرودی خبر داد

افتتاح پروژه‌های فرهنگی در پایتخت هر ۱۵ روز یک بار

مژگان انصاری

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای افتتاح هر ۱۵ روز یکبار یک پروژه فرهنگی در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی صبح امروز در مراسم افتتاح سالن‌های جدید پردیس سینمایی ملت با بیان اینکه این سازمان توانایی آن را دارد که هر ۱۵ روز یک بار افتتاحیه فاخری در سطح شهر داشته باشد، گفت: پردیس تئاتر و بلک‌باکس‌های باغ کتاب نیز آماده است و هر زمانی که شهردار تهران دستور دهند و آماده باشند در مراسمی این پروژه‌های فرهنگی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان اسفندماه چندین سینمای شهر تهران که تعطیل بودند مجددا بازگشایی می‌شوند، تصریح کرد: البته برنامه‌ریزی‌های ما تا آخر خردادماه است و این مراکز فرهنگی یکی بعد از دیگری افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه معتقدیم هنر و سینما می‌تواند ذائقه مردم را بالا ببرد و خوب زیستن را به ما بیاموزد، گفت: هنر می‌تواند امنیت ذهنی و اخلاقی شهروندان را افزایش دهد و سلامت اجتماعی را تضمین کند و معتقدیم سینما ابزار مهمی است که می‌تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به مردم آموزش دهد.

وی با بیان اینکه سینمای فاخر می‌تواند تمدن‌ساز باشد و ما در گام دوم انقلاب باید تمدن‌سازی کنیم، گفت: الان زمان آن رسیده که سرمایه‌های خود را به کار گیریم و آنچه را که در عرصه‌های مختلف داریم به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور شهردار تهران و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد سالن‌های جدید پردیس سینمایی ملت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

نظر شما