شناسهٔ خبر: 37861386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

رژه موتور سواران نیروهای مسلح ۱۲ بهمن در مشهد برگزار می شود

آذریان با اشاره به اینکه ملت ایران به برکت ولی فقیه نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند، گفت: رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد تا میدان شهدا برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سرتیپ دوم «رضا آذریان» در کمیته مراسم ستاد دهه فجر قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، اظهار داشت: ملت ایران به برکت ولی فقیه نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راه تحقق بخشیدن به گام دوم انقلاب، باید همچنان عزم ملی و اراده قوی ادامه داشته باشد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به رهبری امام راحل و فراز و نشیب‌هایی که تاکنون انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته است، افزود: ارتش و نیروی هوایی با پیوستن به انقلاب تاثیرات خوبی در روند پیروزی انقلاب داشتند و ارتش از همان ابتدای انقلاب در کنار مردم حضور داشته است، حضوری که پس از انقلاب نیز روزبه‌روز پررنگ‌تر از گذشته بوده است.

 

وی گفت: بدنه ارتش بدنه‌ای انقلابی و مذهبی بوده و بعد از پیروزی انقلاب آمریکا و استکبار جهانی چون می‌دیدند منافع آنها از بین رفته درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، اما تلاش‌های دشمنان بی‌ثمر بود و ارتش از همان ابتدای انقلاب در نوک پیکان دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمنان خارجی بود، به‌گونه‌ای که در مناطق کردستان و گنبد با فرو نشاندن تهدیدات و ضربات منافقان آنها را خنثی کرد و سپهبد شهید ولی‌الله قرنی نیز به عنوان اولین شهید ترور نظام جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.

 

آذریان تصریح کرد: سبک زندگی برای کارکنان و خانواده‌ها بسیار مهم است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به این موضوع باید بیش از پیش پرداخته شود.

 

وی ضمن اشاره آمادگی بسیار خوب ارتش و نیروهای مسلح، تاکید کرد: وظیفه اصلی ما رصد دشمنان و ترفند‌های آن است و مردم مطمئن باشند که اجازه هیچگونه تعرضی از سوی دشمنان در تمامی مرزهای کشور را نخواهیم داد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا حضور پایگاه‌های آمریکا در منطقه را تهدیدی برای کشور دانست و گفت: آمریکا و دشمنان هیچگاه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و با وجود حمایت پررنگی که از سلطنت‌طلب‌ها و فتنه‌گران داشته‌اند، اما به حول قوه الهی همیشه شکست خورده‌اند.

 

آذریان گفت: در ایام‌الله فجر چهل‌ویکم برنامه‌های مختلفی از سوی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تا میدان شهدا، گلباران مزار شهدا، اعزام سخنرانان نظامی به مراکز علمی و دانشگاهی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در روز ۱۹ بهمن به مناسبت روز نیروی هوایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک، نورافشانی در جبل‌النور کوهسنگی در شب ۲۲ بهمن و حضور فعال و گسترده فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد.

پایان پیام/ 483

نظر شما