شناسهٔ خبر: 37861027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره اسوه

نمایشگاه برترین‌های پایگاه‌های بسیج

نمایشگاهی از فعالیت‌ها ­و دستاورد‌های برترین پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد.
سردار سرتیپ پاسدار­ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین­ در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از این نمایشگاه درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ­گفت: در این نمایشگاه که با عنوان جشنواره اسوه دایر شده است برترین‌های بسیج سراسر کشور جمع شده اند.
تعداد بازدید : 12
<div id="video-display-embed-code_4445095"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2631338/4445095?width=350&height=250"></script></div>
وی افزود: فعالیت‌هایی که پایگاه‌های بسیج محلات انجام می دهند بسیار متنوع گسترده وجذاب است و رویکرد سازمان بسیج در سال ۱۳۹۹، محور قراردادن پایگاه‌های مقاومت محلی برادر و خواهر در مساجد است.
وی گفت: این نمایشگاه دایر شده است تا­ فرماندهان با پایگاه‌های موفق آشنا شوند الگو بگیرند و این الگو‌ها را در سراسر کشور تکثیر کنند.
سردار سلیمانی افزود: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی، قرآنی، محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومت و اشتغال زایی، علمی و آموزشی امنیتی و دفاعی از جمله مواردی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

نظر شما