شناسهٔ خبر: 37861023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی:

مسئولان استان به اتفاقات بازی خوشه طلایی و آلومینیوم رسیدگی کنند/برای این فوتبال متاسفم

مجید جمالو

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با اشاره به حواشی بازی دیروز در مقابل آلومینیوم اراک گفت: اصلا انتظار چنین برخوردی را در اراک نداشتیم.

صاحب‌خبر -

پرویزی پس از دیدار پرحاشیه تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور که با نتیجه دو بر یک به سود نماینده اراک پایان یافت، در گفت و گو با ایسنا افزود: اتفاقاتی که در بازی خوشه طلایی با آلومینیوم افتاد، در شان فوتبال استان نبود. من انتظار دیگری از مردم اراک داشتم. مگر ما کجا هستیم. ما جزو فوتبال این استان هستیم و اگر بنا باشد به این شکل برخورد شود، درست نیست. مربی، داور و تیم مقابل چه گناهی کرده که فحاشی می کنند، به این شکل نتیجه گرفتن به هیچ دردی نمی خورد و ارزشی ندارد و به این شکل صعود به لیگ برتر مورد قبول ما نیست.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: پنالتی که برای آلومینیوم گرفته شد اصلا پنالتی نبود، صد در صد می‌توانم بگویم خطای بازیکن ما پشت ۱۸ قدم بود و  با فشاری که آوردند نظر داور برگشت و من برای این فوتبال و جامعه فوتبال استان مرکزی متاسفم.

پرویزی افزود: در این بازی اصلا مستحق باخت نبودیم. زمین بازی هم بسیار نامساعد و گل آلود بود و نمی‌دانم چطور ناظر و داور، زمین را تایید کردند. در ساوه اگر کمی زمین نم داشته باشند می گویند مشکل دارد و نمی‌شود بازی کرد ولی اینجا کاملا گل بود.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد حضور محمود فکری بر روی نیمکت تیم خوشه طلایی ساوه گفت: به نظر من این مسائل قدیمی شده است. یک مربی زمانی در جایی بوده و الان در جای دیگری کار می کند، اینکه چون فکری به خوشه طلایی رفته پس این حق را داریم که هر چه خواستیم بگوییم درست نیست. اگر روحیه ورزشکاری این است، اصلا این ورزش را نداشته باشیم بهتر است.

پرویزی ادامه داد: اگر روزی هم استادیوم خانگی ما مورد تائید قرار نگیرد، با اتفاقاتی که در این بازی افتاد، تحت هیچ شرایطی تیم را برای بازی خانگی به اراک نمی‌آورم، ما در شهرهایی چون انزلی و  شیراز بازی کردیم و نهایت احترام را به ما گذاشتند اما در استان خودمان شرایط به گونه ای بود که از گفتن آنچه در استادیوم بیان شد شرم می کنم.

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در پایان به ایسنا گفت: از مسئولان استان، هیات فوتبال، اداره کل تربیت بدنی، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهم به مسائل بازی آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه رسیدگی کنند. محمود فکری از اسطوره‌های فوتبال کشور بوده و زمانی در اراک مربیگری کرده است و خود مسئولان اراک هم نخواستند که او ادامه همکاری دهد ولی دلیل نمی شود هزار جور بد و بی راه بگویند، در نهایت می‌توانم بگویم متاسفم.

گفتنی است، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه که عصر یکشنبه 6 بهمن در استادیوم امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، حواشی مختلفی داشت.

در این دیدار پس از اعلام پنالتی به نفع خوشه طلایی در اواسط نیمه اول، تماشاگران و کادر فنی تیم آلومینیوم به شدت نسبت به این تصمیم داور معترض بودند و شعارهایی نیز از سوی تماشاگران سر داده شد، در ادامه با پنالتی که به نفع آلومینیوم گرفته شد، این بار کادر فنی تیم خوشه طلایی به شدت به این پنالتی معترض شدند که این موضوع بر روی سکوها هم تاثیرگذار بود و دقایقی بازی متوقف شد.

در ادامه با توجه به اینکه محمود فکری و یکی از اعضای کادر فنی تیم خوشه طلایی در نیم فصل اول در تیم آلومینیوم حضور داشتند، درگیری لفظی بین تماشاگران و فکری در بین دو نیمه و اواخر بازی رخ داد.

انتهای پیام

نظر شما