شناسهٔ خبر: 37860771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسکوچیچ به بازیکنان: در ایران نمی‌مانم، خداحافظ!

سرمربی کروات تیم نفت به بازیکنانش در رختکن تیم اعلام کرد که به دلایل شخصی باید به اروپا برود و نمی‌تواند در جمع آن‌ها حاضر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ روز گذشته و پس از باخت تیمش در مسجدسلیمان برابر نفت این شهر، در رختکن ورزشگاه از بازیکنان خداحافظی کرد. وی که با چهره‌ای بسیار مغموم و ناراحت این خبر را اعلام می‌کرد، دلیلش را توصیه پزشکش و همچنین حضور کنار خانواده‌اش در اروپا بیان کرد. او به بازیکنان همچنین گفت به هیچ وجه در ایران نخواهد ماند و برای مسائل شخصی‌اش باید به اروپا بازگردد و کمی از دور فوتبال را دنبال کند.

 


خبری که بازیکنان را بهت زده کرده و قطعا هواداران نفت که سرمربی محبوبشان که امیدوار به کسب بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت با او بودند، ناراحت کرده است. با این حال اما شایعات زیادی پیرامون این ماجرا از حضور دراگان روی نیمکت تیم‌ملی و حتی تیم‌های دیگر لیگ‌برتری به گوش می‌رسد که بعید است صحت داشته باشد چراکه اگر قصد ترک صنعت نفت و حضور در تیم دیگری داشت، با بندی که خودش در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود، می‌توانست به راحتی جدا شود و به تیم دیگری برود.

 

در صورت جدایی قطعی وی از تیم آبادانی، قطعا یکی از میراث وی برای تیم صنعت نفت باقی‌ماندن تمام بازیکنان در تیم برای نیم‌فصل دوم و آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان که کار سرمربی آینده را آسان‌تر خواهد کرد. باید دید این ماجرا به کجا ختم خواهد شد و واکنش مسئولان تیم آبادانی در قبال این تصمیم چه خواهد بود.

نظر شما