شناسهٔ خبر: 37860651 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دانشگاه شهید بهشتی:

دانشگاه‌ها تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر می‌گذارند

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: امروزه اداره دانشگاه‌ها با توجه به تحریم‌های موجود، هنر بزرگی است،‌ اما دانشگاه ها این سختی ها را با موفقیت پشت سر می گذارند.

صاحب‌خبر -

سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی امروز دوشنبه در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی اظهار داشت: نیروی انسانی و توسعه سرمایه انسانی از اهمیت زیادی برخوردار است و سرعت پیشرفت در جهان امروز به این سرمایه انسانی وابستگی دارد.
وی تاکید کرد: هر چه انسان‌ها شایسته‌تر و توانمندتر باشند پیشرفت‌ها، شتاب بیشتری دارد.
نصیری قیداری با اشاره به پایان امتحانات دانشگاه ها، افزود: امتحانات دانشجویان به اتمام رسید و در این هفته پذیرش دانشجو برای ثبت‌نام در ترم جدید آغاز می شود.
به گفته رییس دانشگاه شهید بهشتی، امروزه اداره دانشگاه‌ها با توجه به تحریم‌های موجود، هنر بزرگی است و دانشگاه ها با تحمل سختی‌ها و آبرومندانه در حال اداره امور هستند.
وی تاکید کرد: اما این سختی ها را با موفقیت پشت سر می گذارند.

کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی صبح امروز با حضور وزیر علوم و معاونان اداری مالی دانشگاه ها گشایش یافت. این کنفرانس به مدت ۲ روز در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است،

تلاش نیروی انسانی خلاق برای ایجاد فضای یاددهنده و یادگیرنده، تحکیم فرهنگ آموزش و پژوهش و زمینه‌سازی برای فرصت شغلی، ایده‌پردازی در عرصه علمی و اجرایی کشور از طریق ارائه دستاوردها، توجه به دستاوردهای بین‌المللی نظام توسعه سرمایه انسانی مطلوب، اجرایی کردن برنامه‌های توسعه تحول در نظام اداری کشور با رویکرد سرمایه انسانی هدفمند، ایجاد ارتباط بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه، پارک‌های علم و فناوری برای کسب تجارب برتر ملی و بین‌المللی، اشتراک دانش دستاوردهای علمی از طریق ویدئوکنفرانس و بهره‌گیری از تجارب داخلی و خارجی از محورهای اصلی این کنفرانس دو روزه است.

نظر شما