شناسهٔ خبر: 37860631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سومین سرپرست تیم سایپا در لیگ برتر نوزدهم

صندلی سرپرستی تیم فوتبال سایپا تهران در لیگ نوزدهم برای سومین بار تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران شنبه این هفته (۵ بهمن) در چارچوب دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر در خانه گل گهر سیرجان به زمین رفت و در نهایت حریف خود را با تساوی یک - یک متوقف کرد. یکی از نکات جالب این دیدار حضور فرد جدیدی روی نیمکت مدیریتی نارنجی پوشان بود.

تیم سایپا در ابتدای فصل از حسین خوش نظر به عنوان سرپرست یا همان مدیر تیم استفاده کرد. در ادامه با تغییر سمت او در این باشگاه، احمد مددی که معاون امور ورزش و همچنین مسئول امور فرهنگی و ارتباطات این باشگاه است جانشین خوش نظر شد.

البته به تازگی در ادامه تحولات در بخش سرپرستی تیم سایپا قرار است عباس دارابی در نیم فصل دوم این سمت را عهده بگیرد. دارابی سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد و پیش از این سرپرست تیم‌های نفت تهران، صبای قم و همین سایپا بوده است.

ضمن اینکه او در زمان مدیرعاملی مهرداد هاشمی در سایپا، رئیس گروه فوتبال مجموعه بوده است و ارتباط خوب و نزدیکی هم با ابراهیم صادقی دارد.

بیشتر بخوانید: گل گهر یک - سایپا یک/ صادقی و جلالی امتیازات را تقسیم کردند

خودروسازان پایتخت تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارند و در هفته هجدهم در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رتبه دهمی می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما