شناسهٔ خبر: 37860395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان خبر داد

تولید ۵۵ برنامه برای انتخابات مجلس یازدهم در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۵۵ برنامه در این مرکز برای انتخابات ۹۸ خبر داد.

صاحب‌خبر -

"امیر رئوف "دوشنبه هفتم بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت برنامه های انتخاباتی و دهه فجر افزود: بر اساس سنجش‌ها و ارزیابی‌های صدا و سیما در کشور، بیننده سیمای دنا به ۷۶.۳ درصد رسیده است.
 وی اظهارکرد: همچنین شنونده رادیو دنا با ۳۷.۶ درصدی، رشد محسوسی به نسبت پاییز ۹۷ را نشان می‌دهد.
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد استان فعال را نیازمند رسانه فعال دانست و بر بکارگیری ظرفیت رسانه‌های تأثیر گذار و اثر بخش تاکید کرد.
رئوف با اشاره به انتخابات پیش رو،خاطرنشان کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب و چهل سالگی انقلاب است.
وی تصریح کرد: همچنین باید نسبت به گفتمان سازی نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد سیاست صدا و سیما را حضور گسترده مردم در انتخابات ۹۸ دانست و عنوان کرد: ۵۵ برنامه در ۳۱۲ قسمت و ۱۱هزار دقیقه در این مدت تولید شده و تا زمان انتخابات این میزان به ۱۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه خواهد رسید.
رئوف با بیان اینکه رسانه ابزار مهم در ایجاد وحدت ملی و افزایش مشارکت مردم در سرنوشت و افزایش ظرفیت‌های توسعه‌ای کارکرد مهمی دارد، اظهارکرد: شبکه دنا در این راستا نیز تولید محتوا را در دستور کار داشته است.
وی با اشاره به تولید محتوای دهه مبارک فجر، از پیش بینی ۴۱ عنوان برنامه در ۷۰۰ قسمت و ۱۲۰۰۰ دقیقه با پوشش دهه مبارک فجر خبر داد و تاکید کرد: برنامه‌هایی با محورهای مختلف برای دهه مبارک فجر دیده شده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تلویزیون برنامه ای تحت عنوان نفس تازه در خصوص انتخابات ۹۸ برگزار می‌کنیم و در این برنامه وظایف یک نماینده مجلس شورای اسلامی به بحث گذاشته می شود.

رئوف اظهار کرد: صدا و سیما همچنان مرجعیت رسانه ای خود را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: نقد منصفانه، سازنده و مشفقانه می تواند موجب پیشرفت هر جامعه ای شود بنابراین رسانه ها ما را بعنوان صدا و سیمای مرکز استان نقد کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رویکرد صدا و سیما بعنوان رسانه ملی در خصوص انتخابات مجلس یازدهم فراجناحی، کمک به حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم، تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی و تبیین نماینده شاخص انقلابی و معرفی نماینده کارآمد، اصلح، متخصص و انقلابی است.

به گزارش ایسنا، رئوف بیان کرد: اخبار مردم پایه را در دستور کار خود قرا داده ایم و مطالبات مردم را در سه بخش خبری پخش کنیم.
انتهای پیام

نظر شما