شناسهٔ خبر: 37860251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ساکت وقتی از کوره در رفت (عکس)

ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس بار دیگر از کوره در رفت تا هم تیمش ببازد و هم خودش از زمین بازی اخراج شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با سوت آغاز بازی از سوی داور اعتراضات بازیکنان دو تیم به او شروع شد در حالی که در برخی از صحنه ها اظهر من الشمس بود که داور به درستی سوت می زند. اعتراضات داخل زمین به نیمکت هم منتقل شد با این تفاوت که ساکت الهامی زمینه در رفتن از کوره و اعتراض را دارد اما یحیی گل محمدی در هر شرایطی آرامش خود را در کنار زمین حفظ می کند و به گونه ای رفتار نمی کند که از سوی داور اخراج شود. 

 

 

در دقایق پایانی نیمه نخست در صحنه ای ساکت الهامی در نشانه حمایت از اشکان دژاگه و به خاطر خطایی که اوساگوآنا روی اشکان انجام داد به داور معترض شد و نتیجه این اعتراض اخراج از زمین بازی بود. اعتراض به داور تصمیم داور را برنمی گرداند و این به ضرر تیم است چون هم باید تصمیم گرفته شده داور را متحمل شود و هم تصمیم بعدی که اخراج ساکت الهامی از زمین بازی بود. در حالی که ساکت الهامی اگر کنار زمین می ماند شاید تیمش را بهتر اداره می کرد و دست کم اینکه تیمش عصبانی فوتبال بازی نمی کرد. 

 

احساس های متفاوت در کنار زمین از سوی سرمربی با توجه به شرایط بازی طبیعی است و نمی توان جلو بروز احساس ها را گرفت اما اگر این احساس ها مدیریت نشوند هم به ضرر مربی خواهد بود و هم تیم. ساکت الهامی برای باقی ماندن در عرصه سرمربیگری به طور حتم باید خشم خود را کنترل کند. انتظار می رفت او شاگردانش را مدیریت کند تا برای جبران نتیجه تلاش کنند اما خود از کوره در رفت و طبیعی بود بازیکنان تراکتور هم به خاطر اخراج مربی اشان عصبی شوند و عصبی فوتبال بازی کنند. 

 

 

دیروز روز بدی هم برای ساکت الهامی و هم تراکتور بود اما فوتبال ادامه دارد. سه امتیاز حساس از دست این مربی و تیمش پرید اما به طور حتم تجربیات گرانبهایی اندوخت که باید از آنها در آینده بهره ببرد. چندی پیش یحیی گل محمدی با شهر خودرو 3-1 به تراکتور باخت بی آنکه یحیی گل محمدی از کوره در برود.

 

 

نظر شما