شناسهٔ خبر: 37860156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول حوزه بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی گیلان:

اهمیت آموزش در حوزه جذب توریست/ شرکت ۶۰ نفر در کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم گردی

خوش‌خلق با تاکید به اهمیت آموزش در حوزه جذب توریست گفت: ۶۰ نفر در کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم گردی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

«حجت خوش‌خلق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان  از رشت در حاشیه کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم‌گردی گفت: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی گیلان محسوب می‌شود.

 

مسئول حوزه بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه توجه به توریست می‌تواند زمینه اشتغال را برای جوانان مهیا کند، بیان

داشت: مدیریت و برنامه ریزی و شناسایی توانمندی‌های بالقوه حوزه گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

 

وی به آموزش و راهکار جذب توریست اشاره و خاطر نشان کرد: در هر حرفه‌‌ای آموزش رکن اصلی موفقیت است، در حوزه گردشگری نیز فراگیری آموزش در حوزه جذب توریست، نحوه برخورد و ارائه خدمات و توجه به ظرفیت‌های در این بخش  بسیارحائز اهمیت است.

 

خوش خلق به کارگاه آموزشی توانمندسازی واحدهای بوم گردی اشاره و تصریح کرد: این کارگاه آموزشی امروز( دوشنبه ۷بهمن) به مدت چهار ساعت در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهید با هنر رشت برپا است.

 

مسئول حوزه بوم گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه برای شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی گواهی صادر می‌شود اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی حدود ۶۰نفر از علاقمندانی که طرح گردشگری و بوم گردی ارائه داده و طرحشان مصوب و در حال اجراست و تسهیلات لازم از صندوق کارآفرینی امید

دریافت کرده‌اند حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه با هدف آموزش افراد نوپا در عرصه گردشگری برگزار شده است اذعان کرد: آموزش اقامتگاههای نو تاسیس بوم گردی اجباری بوده و تسهیلات مرحله چهارم بدون دریافت گواهی نامه این کارگاه آموزشی  پرداخت نخواهد شد.

 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با  قوانین ومقرارت، فن پذیرایی و تشریفات و بایدها و نبایدهای مدیریت بهره برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی آشنا می‌شوند.

 

 

پایان پیام/ 383

نظر شما