شناسهٔ خبر: 37859640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

بر جای مانده از بازی بزرگ هفته؛

بنر آزادگی هواداران تراکتور در آزادی: "شهیدلر اولمز، وطن بولونمز" + عکس

هواداران تراکتور در بازی روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس بار دیگر یاد و خاطره شهدای والامقام و مظهر ایستادگی و مقاومت را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال که شاید مهمترین بازی این تیم در فصل جاری مسابقات بود، در تقابل با میزبانش پرسپولیس شکست تلخی را متحمل شد.

این شکست درحالی رقم خورد که هواداران تراکتور به عنوان یار دوازدهم حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشتند و 90 دقیقه تیمشان را تشویق کردند. آن‌ها حتی بعد از پایان بازی و باخت نیز به حمایت از تیم خود پرداختند. 

اما تصویری که از این طرفداران واقعی فوتبال در رسانه‌ها و دنیای فضای مجازی منعکس شد اکثریت به لحظاتی از تنش و درگیری‌ها در ورزشگاه تعلق داشت که چندین تماشاگرنما از سوی هر دو تیم فضا را ملتهب کردند.

تصاویر سنگ‌پرانی این هوادارنماها بازتاب گسترده‌ایی یافت و این درحالی است که این اتفاقات در طول فصل‌های اخیر فقط و فقط در دیدارهایی رویت می‌شود که یک پای آن تیم پرسپولیس است!

در این دیدار نیز پرسپولیسی‌ها بار دیگر توهین‌های زشتی را نثار مردم آذربایجان و اعضای تیم تراکتور کردند اما این رفتارهای ناپسند که شروع درگیری‌ها در سکوها بود، گویا در رسانه‌های پایتخت خریداری نداشته است!

در این میان، یک اقدام ویژه از سوی هواداران تراکتور در روی سکوهای آزادی انجام شد که در لابه‌لای حواشی گم و فدای رخدادهای تلخ این دیدار شد و آن هم بنری بود که پرشورها در ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآوردند.



 

تی‌تی‌ها در شروع بازی بنری زیبا منقش به چهره و عبارتی کوتاه از وصیت دو سردار شهید «مهدی باکری» و «حاج قاسم سلیمانی» را باز کرده و به نوعی با این بنر خود با قهرمانان ابدی ایستادگی، مقاومت و آزادی‌خواه تجدید میثاق کردند. 

همان هوادارانی که در دیدار با استقلال نیز با تصاویر شهدای مرزبانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافتند اما در آن بازی نیز رسانه‌های پایتخت سلام نظامی آن‌ها را به نشانه جدایی‌طلبی و حمایت از اقدام نظامی کشور همسایه علم کردند.

در واقع پیامی که هواداران تراکتور در بازی دیروز با بنر زیبایشان از طریق ورزش فوتبال به سراسر مرزهای سرزمین خود ارسال کردند، این عبارت بود: شهیدلر اولمز، وطن بولونمز ...

انتهای پیام/

نظر شما