شناسهٔ خبر: 37859314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی بهترین تورهای طبیعت گردی در نوروز 99

صاحب‌خبر -

شرکت در تور طبیعت گردی جزو آن تفریحات نوروزی بسیار خاصی است که بسیاری از ایرانیان از آن استقبال می‌کنند و همیشه در برنامه خودشان دارند. تورهای طبیعت گردی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، با دقت بسیاری انتخاب شده‌اند تا علاوه بر داشتن آب و هوایی مناسب، مناظر بکری را پیش چشمانتان بیاورند. موارد زیادی در تعیین مقصد و انتخاب تور طبیعت گردی می‌تواند مؤثر باشد. عیدی کایت به علاقه‌مندان به طبیعت، فراهم کردن انواع تورهای مناسب طبیعت­گردی است که در ادامه به شناخت دقیق­تر آن‌ها خواهیم پرداخت.

تور طبیعت گردی ماسال

تور ماسال، از همان سفرهای نوروزی است که هم کوه دارد و هم جنگل و سرسبزی. با یک تیر می‌توانید چند نشان را بزنید و لذتی مضاعف را تجربه کنید. ماسال شهری بسیار زیبا در گیلان می‌باشد و در ارتفاعات قرار گرفته است. معنی کلمه ماسال هم به چنین چیزی اشاره دارد؛ کوه­وار. از آب و هوای این منطقه همین را بگوییم که فصل بهاری بسیار خوش آب و هوا دارد. همه چیز در این فصل زیبا، معتدل و مناسب برای سفر شما است. اگر در تور ماسال شرکت کردید، حتماً شما را به بازدید از مناطق دیدنی مختلفی همچون کلبه‌های چوبی و شهر آبشار آن خواهند برد که دیدن آن‌ها، خالی از لطف نخواهد بود. در ماسال، غارهایی هم هست که می‌توانید قندیل‌های بسیار قدیمی آن را مشاهده کنید. با شرکت در تور ماسال، این امکان را خواهید داشت که روی ابرها راه بروید و از آن لذت ببرید. شاید این تجربه هیچ کجای دیگر نصیبتان نشود. به همین خاطر است که ماسال را منطقه‌ای خاص و تجربه‌ای تکرار نشدنی می‌دانند.

1111111111111111111

تورهای یک روزه طبیعت گردی

تور یک روزه که از نامش پیدا است. یعنی یک روز، تفریح و تماشای مناظر و لذت محض. سفری است، یک روزه که معمولاً از تهران شروع و به مقاصدی که فاصله کمی از تهران داشته باشند، ختم می‌شود.البته این شرایط هم وجود دارد که اگر مسافران بخواهند، مبدأ را به جای تهران به شهر دیگری تغییر می‌دهند که مبدأ تور یک روزه تغییر کند و اطراف آن شهر مبدأ تفریح انجام شود. با شرکت در تور یک روزه، نیازی به اقامت در هتل و دردسرهای مرتبط با آن ندارید. همه‌اش تفریح و تماشای مناظر دیدنی است و البته نباید از امتحان کردن غذاهای محلی در رستوران‌های باکیفیت چنین تورهایی غافل شد. نکته دیگر درباره تور یک روزه این است که می‌توانید در موقعیت‌های خاص، آن را به صورت هدیه به کسانی که دوستشان دارید، بدهید. ارزش چنین تورهایی کم نیست و می‌توانید هدیه‌ای مفرح و در عین حال با ارزش باشد و تا مدت‌ها از خاطر فردی که آن را گرفته بیرون نرود. خدماتی که در تور یک روزه ارائه می‌شود، متفاوت است. این تفاوت هم بسته به توری است که در آن شرکت می‌کنید و هزینه‌ای که بابت آن می‌پردازید.

تور چابهار

تور چابهار  از دیگر مقاصد نوروزی شما است اگر مایل باشید بهشت جنوب ایران را ببینید. از این جهت آن را بهشت جنوب ایران می‌نامند که در فصل بهار، پاییز و زمستان، میزبان بادهای موسمی بسیار خوشایندش است و تجربه زیبایی را برای آن‌هایی که در این تور شرکت کنند، رقم خواهد زد. طولانی بودن مسیر از تهران به چابهار باعث می‌شود بیشتر سفرها از طریق هواپیما باشد اما بسته به توری که در آن شرکت می‌کنید، وسیله نقلیه برای جابجایی شما نیز می‌تواند متفاوت باشد. از جمله کارهایی که هرگز نباید در سفرتان به چابهار فراموش کنید، تماشای طلوع و غروب خورشید است. جاذبه‌های گردشگری فراوان چابهار نیز از دیگر دلایلی است که بسیاری از افراد را به شرکت در تور چابهار ترغیب می‌کند. قلعه پرتغالی‌ها، کوه‌های مریخی، تالاب صورتی و ... از جمله جاذبه‌های گردشگری زیبای چابهار به شمار می‌روند.

2222222

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی و تنوع آن، به حدی زیاد است که در هر فصل سال می‌توانید سراغ آن بروید اما نمی‌توانید منکر شوید که تور طبیعت گردی نوروز، به مراتب متفاوت‌تر و بهتر از دیگر اوقات سال است. جنب و جوش مردم و زیبایی مناظر در بهار از جمله ویژگی‌های بسیار خوب تور طبیعت گردی است. آب و هوا، مسافت، تعداد روزهایی که قرار است تور طبیعت گردی شما طول بکشد از جمله مواردی است که در تور طبیعت گردی در نظر گرفته می‌شود و اکنون که صحبت از نوروز است، تور طبیعت گردی متناسب با این ایام را خواهید دید. در فصل بهار، تقریباً تمام ایران، مناسب برگزاری تور طبیعت گردی است. لذا اینجا دیگر صحبت سلیقه مطرح است که کدام خطه از این خاک را برای تفریحتان انتخاب کنید. مشابه تورهای دیگر، این تورها نیز بسته به خدماتی که ارائه می‌کنند، قیمت متفاوتی دارند. بیشترشان، وعده صبحانه را برایتان فراهم می‌کنند و تهیه ناهار و شام بر عهده خودتان خواهد بود. رستوران هم که به راحتی پیدا می‌شود و می‌توانید غذاهایی بسیار خوشمزه را از آن‌ها تهیه و میل کنید.

تور کویرگردی

تور کویرگردی، مناسب کسانی است که به دنبال آرامش هستند. ساعت‌ها آرامش و سکوت، تجربه بیشتر کسانی است که در تور کویرگردی شرکت کرده‌اند. آن‌ها هرگز مایل نخواهند بود این حس را با کسی شریک شوند. علاوه بر این افراد، علاقه‌مندان به عکاسی یا کسانی که به طور حرفه‌ای، عکاسی می‌کنند هم می‌توانند تجربه حیرت‌انگیزی داشته باشند چون مناظر زیبای کویر و نیز غروب خورشید و ستارگانی که شب‌ها می‌درخشند سوژه‌های زیبای کویر هستند که دلبری می‌کنند. علاوه بر این موارد، تفریحاتی همچون شترسواری، موتورسواری و رصد ستارگان نیز با شرکت در تور کویرگردی برایتان فراهم است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سرتاسر ایران پر است از کویرهایی بسیار زیبا که سخت می‌شود از میانشان انتخاب کرد. هر کدام از این کویرها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند و همچنین شرکت در آن‌ها برایتان بسیار خوشایند خواهد بود. خصوصاً تجربه شترسواری که پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ آن بروید.

3333333333333

در این مطلب به معرفی بهترین تورهای طبیعت گردی که می‌توانید در نوروز 99 به آن‌ها سفر کنید، پرداختیم. در صورتی که در مورد هر کدام از اطلاعات ارائه شده سوالی دارید پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و یا با کارشناسان بخش تورهای طبیعت گردی کایت به شماره 02175097700 تماس حاصل کنید.

 

نظر شما