شناسهٔ خبر: 37858919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشورخبر داد؛

احداث ۶۳ مدرسه در کشور به نام سردار سلیمانی

رخشانی مهر گفت: ۶۳ مدرسه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در کشور ساخته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز در آئین کلنگ زنی مجتمع آموزشی صدری نوش آباد اظهار داشت: این ۶۳ مدرسه به تعداد سال‌های پر برکت این شهید والا مقام در نقاط مختلف کشور احداث می‌شود.

او افزود: از این تعداد، تا کنون کلنگ احداث ۲۵ طرح به زمین زده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی صدری نوش آباد با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش این استان گفت: آموزش و پرورش اصفهان در حوزه نیروی انسانی به خط قرمز رسیده است.

محمد اعتدادی اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مهرماه سال آینده افزون بر ۱۶ هزار کسری نیروی انسانی در استان اصفهان داریم که ضروری است تا مسئولان مربوطه در وزارت خانه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

او بیان کرد: امسال افزون بر ۷ هزار نیروی بازنشسته در استان اصفهان جهت کمبود نیرو جذب کردیم که این رقم قابل توجهی است که روی کیفیت آموزش هم تاثیراتی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دو هزار و ۳۰۰ نیرو هم در قالب طرح خرید خدمات در سال جاری جذب کردیم که علت آن هم جبران کسری نیرو بود که با شرایط قانونی جذب شدند با این همه نیاز به جذب نیروی جدید داریم تا شرایط کیفی را ارتقا دهیم.

اعتدادی شرایط فضای آموزشی را هم در استان اصفهان نامطلوب برشمرد و گفت: فضای آموزشی استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی مناسب نیست و مدارس فرسوده بسیاری داریم که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

او به نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیاری از واحد‌ها و کلاس‌های ما در سطح استان اصفهان توسط خیرین ساخته شده است که امیدواریم با تداوم کمک‌ها شاهد بهبود فضای آموزشی در استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/م

نظر شما