شناسهٔ خبر: 37858827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا:

آب از سر ما بگذرد سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌‎کنند / نشان دادیم ایران و ایرانی مرد روزهای سخت هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: روزهای حساسی را از دست داده‌ایم و فکر می‌کنم وقتی آب از سر ما بگذرد آن زمان سرمربی تیم ملی را معرفی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران درباره برتری مقابل پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم هر دو تیم تلاش‌شان را انجام دادند و با توجه به شرایط جدول برای ما حکم یک بازی شش امتیازی داشت. خداراشکر با تلاش بازیکنان مزد زحمات تمرینات را گرفتیم.

او ادامه داد: یک مقدار هماهنگ نبودیم که طبیعی بود و نیمی از تیم ما از بازیکنان جوان و نیم دیگر از بازیکنان باتجربه مانند روح الله باقری، حسین ماهینی تشکیل شده است. مهم‌ترین چیز برای ما کسب سه امتیاز بازی بود که این اتفاق افتاد و در بازی بعدی امیدوارم که با هماهنگی بیشتر دوباره به سه امتیاز برسیم.

سرمربی نساجی درباره رضایت از عملکرد حسین ماهینی و روح الله باقری گفت:‌ من از کل تیم راضی هستم و مهدی رحیمی هم که به زمین آمد در پست غیرتخصصی نیازی که داشتیم را برطرف کردند و همه آنها با ارزش هستند. ما نزدیک به 6 غایب داشتیم و جواد جلالی را نداشتیم. با شرایط نامناسب در تهران کار بزرگی انجام دادیم و به سه امتیاز رسیدیم.

مهاجری درخصوص برخورد علیرضا حقیقی و مهاجم پیکان در لحظات پایانی بازی که بازیکنان پیکان معتقد به خطای پنالتی بودند، اظهار داشت: اگر دروازه بان ما مصدوم نشد داور چرا باید بازی را متوقف می‌کرد؟ سر او را بانداژ کنند و به نظرم تصمیم داور درست بود.

سرمربی قرمزپوشان قائمشهری درخصوص حضور رضا حدادیان به عنوان مالک در باشگاه نساجی گفت: قطعا حضور ایشان و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران ما را به سمت می‌برد که به تازگی معنی تیم بودن را درک می‌کنیم و از لحاظ ساختاری،‌ شرایط مالی و شکل تیمی به آرامش رسیدیم و دغدغه‌ای خارج از مستطیل سبز نداریم.

مهاجری درباره رویارویی با سایپا تهران گفت: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچکدام از مسابقات لیگ برتر آسان نیست. تلاش می‌کنیم و آنها هم تیم جوانی دارند که می‌توانند خوب تلاش کنند. تلاشمان را انجام می‌دهیم تا سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

او درخصوص ایجاد چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی عنوان کرد: این تصمیم نهایی شده است و با پیگیری‌های باشگاه و مساعدت استاندار مازندران قرار شده است که این اتفاق بیفتد.

محمدرضا مهاجری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: روزهای حساسی را از دست داده‌ایم و فکر می‌کنم وقتی آب از سر ما بگذرد آن زمان سرمربی تیم ملی را معرفی خواهند کرد. حتی اگر بخواهیم سرمربی خارجی بیاوریم تا بخواهد با جو فوتبال ما آشنا شود خیلی زمان می‌برد. امیدوارم که هر چه سریعتر سرمربی انتخاب شود تا بتوانیم برنامه‌های پیش از بازی‌های باقی مانده برای رسیدن به جام جهانی را طی کنیم.

او درخصوص میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث گفت: به نظرم اهمیت داشت که برنده شویم و شهرخودرو و استقلال تهران برنده شدند و ثابث کردند که ایران و ایرانی مرد روزهای سخت هستند.

نظر شما