شناسهٔ خبر: 37857065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

هجمه بی‌امان دشمن به انقلاب نشان‌دهنده راه پرافتخار ایران اسلامی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم تبیین شاخص‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که هجمه بی‌امان دشمن به انقلاب نشان‌دهنده راه پرافتخار ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی یکشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان‌غربی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه رسانه‌ای، سعی در زیرسوال‌بردن انقلاب اسلامی ایران دارند که در مقابل این هجوم بی‌امان باید ایستاد.

وی اضافه کرد: همه مسوولان و صاحب‌نظران باید روح انقلاب اسلامی را به نسل جوان و آیندگان تبیین کنند.

وی بیان کرد: در راستای تبیین پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی باید وضعیت ایران در سال های پیش از انقلاب به مردم تبیین و اقدامات پس از انقلاب نیز اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم را از انقلاب ناامید و مایوس کنند که ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای مقابله با این تلاش آنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به نزدیک‌بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای مقدمه‌سازی در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات و ارائه دلایل عقلی و شرعی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی افزود: همه ما وظیفه داریم تا مردم را برای مشارکت بیشتر دعوت کنیم تا مردم به کسانی‌که می‌خواهند رای داده و راهی مجلس کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند تا مردم در این انتخابات با کمترین نفرات شرکت کنند ولی مردم در این دوره نیز نظیر انتخابات گذشته دشمنان را مایوس خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر از روز شنبه هفته آینده آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه جاری ادامه می‌یابد.

امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

نظر شما