شناسهٔ خبر: 37857007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسابقه ادبی باغبان انقلاب فراخوان داد

فراخوان مسابقه ادبی باغبان انقلاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

مسابقه‌ی ادبی "باغبان انقلاب" به مناسبت دهه‌ی فجر و اربعین شهادت سردار سلیمانی توسط مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی مبارک فجر، ساده زیستی امام خمینی (ره) و ویژگی های شخصیتی ایشان، ابعاد شخصیتی سردار آسمانی شهید قاسم سلیمانی، سه محور پیش بینی شده در این مسابقه ادبی است..

در این فراخوان، قالب‌های مرتبط با مربیان و بزرگسالان شعر، داستان و متن ادبی و در بخش ویژه دوبیتی با کاربرد ترکیب (باغبان انقلاب) است. 

همچنین قالب‌های مرتبط با اعضای مراکز کانون و دانش آموزان نیز شامل شعر، داستان و دل نوشته و دربخش ویژه خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به قلم نوه‌ها تعیین شده است.

براساس اعلام روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن امسال تعیین و اعلام شده است که به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی پستی شیراز، بلوار استقلال، جنب پارک کودک (قوری)، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان – مرکز آفرینش های ادبی ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 38302480 با پیش شماره 071 داخلی 201 تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما