شناسهٔ خبر: 37856922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در هفته چهاردهم لیگ دسته اول والیبال؛

نماینده والیبال قم میهمان تیم ششم جدول شد

قم - هفته چهاردهم لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و نماینده والیبال قم میهمان تیم ششم جدول رده بندی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شمارش معکوس برای پایانی مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور آغاز شده است و نماینده والیبال قم آخرین تلاش‌های خود برای پایان مرحله گروهی با صدرنشینی را به کار می‌بندد.

در هفته چهاردهم این مسابقات و از گروه یک، امروز تیم صدرنشین افق قم در خارج از خانه برابر تیم ششم جدول رده بندی به میدان می‌رود و تیم مقاومت تهران میزبان این بازی است در حالی که دو تیم اهداف متفاوتی از این مسابقه دارند.

برای تیم افق قم، بازی با مقاومت دیداری است که نماینده قم برای حفظ حاشیه امنیت تداوم حضور در صدر جدول باید در آن پیروز شود اما در سوی مقابل میدان، مقاومت تلاش می‌کند با متوقف کردن صدرنشین وضعیت بهتری برای بقا در لیگ یک والیبال داشته باشد.

افق قم که در بازی‌های نیم فصل دوم خود پیروز شده است در صورت پیروزی در تهران فاصله ۳ امتیازی با تیم شهرداری قزوین رده دومی را حفظ می‌کند و البته در صورتی که شهرداری قزوین امتیاز کامل را به دست نیاورد این فاصله را افزایش خواهد داد.

مثلث بالای جدول گروه یک را علاوه بر افق قم و شهرداری قزوین، تیم شهروند نکا تکمیل می‌کند اما وضعیت جدول در حال حاضر به گونه‌ای است که بخت تیم افق قم برای پایان دور گروهی با صدرنشینی بیش از سایر تیم‌ها است.

افق در صورت صدرنشینی در پایان مرحله گروهی، در دور حذفی تیم چهارم جدول گروه دوم را ملاقات می‌کند. از لیگ دسته اول والیبال ۲ تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند که افق تلاش می‌کند یکی از این ۲ تیم باشد.

نظر شما