شناسهٔ خبر: 37856823 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کلوپ: در بازی تکراری با شروزبری نه من هستم نه تیم اصلی

سرمربی لیورپول تایید کرد در بازی تکراری با شروزبری در جام حذفی، او و تیم اصلی لیورپول حضور نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول در جام حذفی انگلیس در حالی که به خیلی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود به دیدار شروزبری رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا سرنوشت این بازی به دیدار تکراری کشیده شود. 

یورگن کلوپ که نمی‌خواهد بازیکنانش بیش از این درگیر دیدارهای لیورپول بشوند و تعطیلات زمستانی خود را از دست بدهند، تاکید کرد در دیدار برگشت او و تیم اصلی لیورپول حضور ندارد. در همین ارتباط سرمربی آلمانی گفت: من قبلا به بازیکنانم گفته بودم که آن‌ها تعطیلات زمستانی خواهند داشت و نمی‌شود یک سال مداوم از آن‌ها بازی گرفت و باید به بازیکنان نیز احترام گذاشت. به همین خاطر در دیدار تکراری تیم دوم ما برابر شروزبری قرار خواهد گرفت و بازیکنان اصلی استراحت خواهند کرد. 

نیل کریچلی، سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های لیورپول که در جام اتحادیه روی نیمکت لیورپول نشسته بود و تیمش با ۵ گل شکست خورد و حذف شد، این بار در جام حذفی برابر شروزبری قرار خواهد گرفت و یورگن کلوپ امیدوار است تیم دوم این باشگاه این بار بهتر عمل کند و بتواند نتیجه بهتری به دست بیاورد. 

لیورپول باید چهارشنبه شب در لیگ برتر در بازی عقب افتاده به دیدار وستهام خواهد رفت و در ادامه باید برابر ساوتهمپتون قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما