شناسهٔ خبر: 37855195 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نصیری قیداری مطرح کرد؛

لزوم توجه به سرمایه انسانی در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه شهید بهشتی بر لزوم توجه به سرمایه انسانی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: استفاده از نخبگان زمینه‌های پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سعدالله نصیری قیداری در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی(نقش فناوری‌های نوین در آموزش و یادگیری منابع انسانی) که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: خرسند هستیم که نشست معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه‌ها با کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی همزمان برگزار می‌شود.

وی افزود: ماه بهمن، ماه نورانیت است و در آن دهه فجر انقلاب اسلامی رخ داده که دل و جان انسان‌های علاقه‌مند به انسانیت را روشن می‌کند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: سرمایه انسانی در جهانی که سرعت پیشرفت زیاد است، باید تقویت شود. هرچقدر انسان‌ها نزدیک به خصلت خلیفه اللهی شوند، شاهد پیشرفت بیشتری در همه عرصه‌ها در کشور خواهیم بود.

نصیری قیداری عنوان کرد: در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی به معیارهای چگونگی انتخاب یک مدیر شایسته برای دانشگاه‌ها پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما به عنوان مدیران دانشگاه‌ها تربیت نسل جوان است که باید در آینده، هدایت کشور را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

نظر شما