شناسهٔ خبر: 37855044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایش ۱۰ فیلم جشنواره فیلم فجر در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - نمایش ۱۰ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گرگان، اعزام دانش‌آموزان گرگانی به اردوی راهیان نور، ایجاد ۳۵ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان، تشکیل ۹۹۷ فقره پرونده در خصوص کالای قاچاق و دستگیری متخلفان برداشت غیرقانونی قارچ در علی‌آبادکتول از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت : نمایش ۱۰ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کاپری گرگان قطعی شد.

عادله کشمیری با اشاره به اینکه این آثار از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه اکران خواهند شد ادامه داد: همچنین ۵ فیلم کودک و نوجوان هم در نوبت صبح ویژه مدارس به روی پرده خواهد رفت.

**

۱۵۰  دانش آموز گرگانی در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.

**

مدیر کل حمل و نقل و راهداری گلستان گفت: از ۱۲ هزار دستگاه کامیون و وانت‌بار فعال در استان فقط یک هزار و ۸۰۰ وانت بار در سامانه کارت هوشمند برای حمل و نقل برون شهری ثبت نام کردند.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۳۵ شعبه در این استان به تخلفات انتخاباتی مجلس یازدهم رسیدگی می کنند که تاکنون پرونده ای در این زمینه ایجاد نشده است.

**

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کلاله گفت: کادر پزشکی - درمانی این شهرستان در ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ۵۳ خانه بهداشت و ۲پایگاه سلامت شهرستان به یک هزار و ۳۶۸ زن باردار خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می‌دهند .

**

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری علی آباد کتول گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان یک دستگاه خودرو حامل قاچاق چلم، چوب و قارچ توقیف و ضبط شد.

**

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: مشارکت در تعمیر و مرمت ۶ بنای تاریخی شهرستان گرگان بااعتبار ۲ میلیارد ریال در دست اقدام است و عملیات تعمیر و مرمت این ابنیه پس از سیر مراحل قانونی و تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.

**

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: امسال ۹۹۷ فقره پرونده کالای قاچاق در تعزیرات حکومتی استان تشکیل ش که تاکنون به ۹۹۵ پرونده رسیدگی و رای صادر شده است.

**

سرپرست کمیته امداد گلستان با اشاره به کمک مردم ترکمن شهرستان آق قلا به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین محموله مراکز نیکوکاری انصار ترکمن صحرا این نهاد به ارزش ۴ میلیارد ریال شامل موادغذایی، پتو، لباس، آب معدنی و لوازم گرمایشی برای آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان ارسال شد.

**

رییس اداره منابع آب شهرستان های رامیان و آزادشهر از عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه قره چای در شهرستان آزادشهر به طول ۹ کیلومتر در مجاورت روستای قره چای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۵ کیلومتراز این لایروبی ها انجام شده و مابقی در دست اقدام است.

نظر شما