شناسهٔ خبر: 37854656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سنگ تمام الوصل برای استقلال و مجیدی

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه الوصل استقبال خوبی از استقلالی‌ها داشتند و میزبانی آن‌ها مثال‌زدنی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی حدود ۸ سال در الوصل امارات بازی کرده و حسابی در این کشور معروف است. فرهاد سابقه بازی در الاهلی و العین امارات را هم در کارنامه دارد. البته او به عنوان یار کمکی به العین رفت و با این تیم قهرمان آسیا شد.

استقلال که برای بازی با الکویت به امارات رسید از همان ساعت‌های اول مسولان باشگاه الوصل برای مجیدی و تیمش سنگ تمام گذاشتند و حسابی آنها را تحویل گرفتند. جالب اینکه الوصلی‌ها به مجیدی تعارف زدند که اگر دوست داشته باشد، می‌تواند بعد از بازی با الکویت هم تیمش را در دبی نگه داشته و در باشگاه الوصل تمرین کند.

البته میزبانی الوصل بهترین اتفاق برای باشگاه استقلال بود، اما سایر مسائل چندان جالب نبود. به خصوص که کنفدراسیون بعد از این مسابقه هم لغو شد. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل این قضیه را عدم حضور خبرنگاران در محل بازی عنوان کردند. در واقع برای دیداری که یک طرف آن، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آ سیا بود، حتی یک خبرنگار هم حضور نداشت که به کنفرانس مطبوعاتی برود و این قضیه مسلما یک باخت بزرگ و بد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

طبق روال معمول در تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مربیان دو تیم بعد از هر بازی به کنفرانس مطبوعاتی می‌روند، اما بازی استقلال و الکویت یکی از معدود بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود که کنفرانس بعد از بازی نداشت و این قضیه حسابی سوژه شد.

انتهای پیام/

نظر شما