شناسهٔ خبر: 37852519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آرمان گهر ۳ – داماش ۰؛ شکست سنگین پسران شهر باران در کویر

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک مقابل آرمان گهر سیرجان با سه گل تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: عنایت قوچ کانلو

کمک‌داوران: محمدرضا مدیر روستا و علی رعیت

داور چهارم: علیرضا حیدرپناه

ناظر داوری: قاسم واحدی

ترکیب آرمان گهر سیرجان:
روزبه سینکی، بلال میرزاعلی (از ۲۷؛ میلاد صادقیان)، علی فراهانی، آرمان اکوان، حسن شوشتری (از ۵۶؛ جعفر برزگر)، حسین رسولی، امیر محمودآبادی، عباس پورخسروانی، حکمت فولاد پور، مرتضی حسین زاده (از ۸۳؛ مختار جمعه زاده) و اسماعیل کیانی
سرمربی: قاسم شهبا

ترکیب داماش گیلان:
ایمان صادقی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بهتاش میثاقیان (از ۸۵؛ میلاد پورمحسن)، محمدرضا مهدوی، محمد رستمی، میلاد صفایی، مهدی نظر محمد پناه (از ۴۶؛ محمد غلامی)، میعاد یزدانی، سعید طالبی (از ۷۳؛ شهاب مهرابی) و سعید باقرپسند
سرمربی: مازیار ربیعی‌فر

لاجوردی پوشان شهر باران با تساوی در الگیلانوی خانگی راهی سیرجان شدند؛ این تیم برای سفر به سیرجان روز جمعه با یک دستگاه اتوبوس راهی پایتخت شده و با پرواز تهران – کرمان به دیار سردار دل‌ها رفت؛ داماشی‌ها سپس مسافت دوساعته کرمان – سیرجان را با اتوبوس طی کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان آرمین منفرددوست و آزاد جعفرزاده دو مدافع کناری خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشته و محمدرضا مهدوی بازیکن باسابقه داماشی‌ها پس از سه فصل غیبت در این تیم برای نخستین بار در پست مدافع راست برای پسران شهر باران به میدان رفت.

آرمان گهر بازی را هجومی آغاز کرده و در دقیقه سه مسابقه توسط اسماعیل کیانی به گل رسید، کنعان طاهرنژاد در دقیقه ۴۰ مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شده و داماش باقی دقایق مسابقه را ۱۰ نفره ادامه داد.

تیم میزبان در نیمه دوم دگرباره توسط کیانی در دقیقه ۷۳ به گل رسید، مرتضی حسین‌زاده دو دقیقه بعد سومین گل تیم میزبان را به ثمر رسانده و شکست سنگین سه بر صفر را به داماش تحمیل کرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

ملوان انزلی ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۰

استقلال خوزستان ۲ – سپیدرود رشت ۰

نیروی زمینی تهران ۲ – مس رفسنجان ۳

آلومینیوم اراک ۲ – خوشه طلایی ساوه ۱

قشقایی فارس ۱ – گل ریحان البرز ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – مس کرمان ۲

آرمان گهر سیرجان ۳ – داماش گیلان ۰

رایکا بابل ۰ – نود ارومیه ۰

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاد، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان با کسب ۴۲ امتیاز، گل ریحان البرز با کسب ۳۸ امتیاز و نود ارومیه با کسب ۳۷ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول جای گرفتند.

داماش گیلان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک روز یکشنبه سیزدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف مس کرمان می‌رود، مسی‌ها با کسب ۳۵ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده و از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما