شناسهٔ خبر: 37850539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته دوم کشور

تیم فوتبال شهرداری آستارا با فولاد نوین اهواز مساوی کرد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هشتمین بازی خانگی خود در شانزدهمین هفته مسابقات لیگ دسته‌ دوم کشور، با نتیجه یک بر یک برابر فولاد نوین اهواز به تساوی دست یافت.

صاحب‌خبر -

این دیدار عصر یکشنبه با قضاوت مهدی جبرئیلی، فرید شرف و مرتضی باغبان از استان آذربایجان غربی در ورزشگاه وحدت آستارا ترتیب یافت و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مهمان خاتمه یافت و در نیمه دوم تیم شهرداری آستارا با بازی تهاجمی، گل تساوری را وارد دروازه حریف کرد.

گل تیم فولاد نوین اهواز را فرید محمدیان در دقیقه ۳۳ و گل تیم شهرداری آستارا را سعید دلاور در دقیقه ۵۲ به ثمر رساندند و مجتبی رستمی از تیم آستارا در دقیقه ۹۳، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

تیم شهرداری آستارا در این مسابقات هفت برد، چهار باخت و پنج مساوی کسب کرده و با ۲۶ امتیاز در رده ششم گروه خود قرار گرفته است و در هفته هفدهم، مهمان تیم اترک بجنورد خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

نظر شما