شناسهٔ خبر: 37850050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دو شهروند پاکستانی قربانی قانون شکنی کارمند سفارت آمریکا شدند

اسلام‌آباد - ایرنا - خودروهای سفارت آمریکا با پلاک مخصوص دیپلماتیک در "اسلام‌آباد" پایتخت پاکستان که درگذشته با قانوشکنی بارها باعث تصادف شده بودند، این بار نیز دو شهروند پاکستانی را به کام مرگ کشاند.

صاحب‌خبر -

رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه اعلام کردند: رانندگی توام با بی توجهی یک کارمند سفارت آمریکا در پاکستان، باعث تصادف وی با یک دستگاه خودروی شخصی شد که در این حادثه دو پاکستانی در دم کشته و ۵ سرنشین دیگر این خودرو به شدت مصدوم شدند.

در این گزارش به نقل از یک مقام سخنگوی پلیس اسلام‌آباد آمده است: راننده خودروی سفارت آمریکا بازداشت شده و پرونده‌ای علیه وی مبنی قانون‌شکنی حین رانندگی که منجر به مرگ دو شهروند دیگر شد، درج شده است. 

پلیس پاکستان گفت که خودرو مقصر اکنون توقیف شده و گزارش بیمارستانی نیز حاکی است که وضعیت یکی از مصدومان نیز بحرانی می‌باشد.

اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز وابسته نظامی سفارت آمریکا در اسلام‌آباد به دلیل بی‌توجهی و سرعت غیرمجاز با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد که در اثر آن یک پاکستانی جان‌خود را از دست داد.

حادثه مشابهی نیز در بهمن ۱۳۹۱ به دلیل قانون‌شکنی یکی از مسئولان دبیرخانه سفارت آمریکا رخ داد. در این حادثه نیز یک موتورسوار پاکستانی کشته شد.

نظر شما